![]() |
|
|||
|
|||
![]() vraagje.
ik heb nu een km p/h teller met een klokje. nu is mijn vraag of ik zo een andere kmteller met toerenteller erin kan zetten zonder te knooien. daarmee bedoel ik gewoon de ouwe stekker achter in t nieuwe klokje stoppen. werkt de toerenteller dan/ ik snap wel dat je dan de andere kmstand moet doorgeven als je zo'n kastje omwisselt. wie kan mij hier anwtoord op geven/ alvast bedankt mvg ron |
|
|||
|
|||
![]() km teller kan je makkelijk om wisselen
verder is het plug and play |
|
|||
|
|||
![]() ok, mooi dat ik dat weet.
is de oude teller nog een beetje omtezetten of is dat echt lastig werk/ mvg ron |
|
|||
|
|||
![]() Folie voorzichtig losmaken en dan 4 schroefjes los draaien
Dan haal je hem er zo uit |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ooh kijk aan. zal morgen even 1 van de sloop halen, wat mag zo'n ding nog kosten ongeveer/ |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij 20euro,maar ik heb er geen meer liggen met toerenteller
Let wel op dat je de goede hebt Je heb er met 2 stekkers [tot 89/90] En met 1 stekker [90/91] |
|
|||
|
|||
![]() ja ik heb n golf 2 uit 92. met 1brede stekker aan de rechte achterzijde.
gr ron, maar bedankt voor de tip. |
|
|||
|
|||
![]() en met zo'n digiklokje onder de ledjes van de riuchtingaanwijzer
izal dat op mijne kunnen/ gr |
|
||||
|
||||
![]() Past gewoon, heb ik bij mijn golf 2 ook gedaan.
Ik heb dezelfde unit gekocht maar dan met toerenteller. Stekker eruit, km kabel eruit. Unit uitnemen, eventueel de km teller overschroeven (10min max) en er weer terug in. Ik was bijelkaar met uit-& inbouwen stuur, frame, radio en tellerunit ongeveer een uurtje kwijt. Vervang wel meteen de 3 lampjes op de unit, gaan die gelijk weer een tijdje mee. Succes.
|
||||
|
||||
![]() Van
![]() Naar ![]() ![]()
![]() Last edited by Djinn_4fun : 28-03-2008 at 14:44. |
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Djinn_4fun]Ik was bijelkaar met uit-& inbouwen stuur, frame, radio en tellerunit ongeveer een uurtje kwijt.
QUOTE] Dan staat je nieuwe klok fout ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, 1e foto is hoe het was, ik heb geen voor foto gemaakt ![]() ![]()
![]() Last edited by Djinn_4fun : 28-03-2008 at 15:57. |
|
||||
|
||||
![]() hmm dan past een digifiz ook wel denk ik?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je de gehele kabelboom en sensoren hebt past dat ook.
Zijn 2 verschillende digifiz modellen dacht ik.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Past niet zo er in Moet je de beugels waar de tellerbak mee vast zit mee nemen Of die van de gewone teller aanpassen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoo, heb vandaag de tellers omgezet. vind het een hele verbetering met zo'n digi klokje en een toerentellertje.
nu moet t dashbordverlichting het alleen nog doen. de leds doen t wel, alleen de achtergrondverlichting doet het niet, heb er 3 nieuwe lampjes ingedaan en getest op de contactpunten. maar hij doet t niet als ik de lampen aan heb en het wieltje open heb staan. iemand ideen/ heb ookal een nieuw schakelaartje vd sloop erop geprobeerd. wie o wie kan mij mss de gouden tip geven. mvg ron |
|
||||
|
||||
![]() je zegt dat de leds het doen?? dan doet alles het toch?
welke achtergrondverlichting bedoel je dan?
|
||||
|
||||
![]() zekering kapot?
(zou eigenlijk niet kunnen maar is het proberen waard)
|
|||
|
|||
![]() die is wel goed, heb hem doorgemeten dus. ik vind t allemaal maar vaag.
|