|
|||
|
|||
Dashboard verlichting
Hoi Allen,
Ik heb een Vw Polo 6n uit 1995 en afgelopen weekend is 't dashboard verlichting ermee gestopt. er zijn geen zekeringen gesprongen. de km stand en de klok lichten nog wel op maar 't lampje dat vanaf de zijkant schijnt (volgens mij vanaf links) ben ik gaan zoek maar kan 't lampje niet vinden.... laat staan vervangen... weet iemand hier raad mee? mvg Freek |
|
||||
|
||||
heel waarschijnlijk vind je je oplossing met een zoekopdracht op www.vwpolo.nl
succes!
|
|||
|
|||
Quote:
ga 't eens proberen.. thx! |
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Freek, ben net nieuw op dit forum daar ik zelf met problemen kamp van een Polo uit 1995. Bij mij bleek dat de dynamo de veroorzaker was die teveel spanning afgaf. Bij ingeschakelde andere stroombronnen werkten de instrumenten wel. Een overspannigsbeveiliging schakeld deze uit. Mocht dir bij jou het geval zijn houdan de accu in de gaten, deze kan gaan koken Succes. Rinus |
|
|||
|
|||
Hallo Freek,
ben net nieuw op dit forum daar ik zelf met problemen kamp van een Polo uit 1995. Bij mij bleek dat de dynamo de veroorzaker was die teveel spanning afgaf. Bij ingeschakelde andere stroombronnen werkten de instrumenten wel. Een overspannigsbeveiliging schakeld deze uit. Mocht dir bij jou het geval zijn houdan de accu in de gaten, deze kan gaan koken Succes. Rinus |
|
|||
|
|||
Probleem gevonden!
lampjes waren doorgebrand... had tijdelijke lampjes gebruikt daarna.. (kerstverlichting (ja ja)) en nu heb ik weer originele lampjes gekocht en eringezet! thx! |
|
||||
|
||||
bij mij is het rechtse lampje kapot.
nu ben ik niet gewend om aan een polo 6n te knutselen, dus heeft iemand tips hoe ik het lampje kan vervangen?? (want volgens mij is het apk afkeur...) |
|
||||
|
||||
ja spring ik ook nog even in, mijn dash verlichting bij mijn kachel unit doet het niet, hoe krijg je dat in orde ????
BVD Coen |
|
||||
|
||||
check eerst zekeringen lijkt me..
radio eruit, paneeltje rondom de draaiknoppen loswippen, onderliggende schroeven losdraaien, volgens mij ben je dan al dicht bij de lampjes. grtn. Last edited by 1982kameiX1 : 17-01-2008 at 09:05. |
|
|||
|
|||
zijn dit orginel vw lampjes compleet met soor van kunstof behuizing ?
wou er gewone lampjes indrukken maar gaat niet gr jarno |