|
|||
|
|||
Edition ONE 16v
Te koop:
VW golf II edition One 16v PL motor. Bj. 1989 Edition paars met bumpers en spatbordverbreders in kleur gespoten Rechte Pijp van voor naar achteren Stuurbekrachtiging El. Recaro interieur Schuifdak ( handmatig ) Heldere rood witte achterlichten Heldere koplampen Verstralers ( niet helder ) 15'' 5 spaaks velgen (+/- 1,5 jaar oud) 195/45/15 banden supersprint schroefkit Sportstuur ( 28 cm ) erg klein dus achterste ramen zijn siglachrome Bonrath eenarmige ruitenwisser voor Alarm ( moet naar gekeken worden ) blauwe interieurverlichting goed werkende MFA Apk tot 9 september 2009 Km stand 186.000 Echter de auto heeft een probleem: Nadat de koppakking is vervangen begon het eufel, auto krijgt geen gas ( reageert niet of nauwelijks op gas ) Hij lijkt te verzuipen. er zit al een andere spinnenkop op maar mocht niet baten. Verder heeft de auto gebruikerssporen oa op de recaro stoelen zoals jullie op de foto kunnen zien. her en der een deukje ma wat wil je auto is 20 jaar oud ( semi oldtimer te verzekeren ) auto heeft dus wat aandacht nodig vandaar de lage vraagprijs ook omdat hij in de weg staat nu ik een Motor heb. Vraagprijs 1000,- ( geen gezeur prijs ) snelle beslisser mag hem ook voor minder overnemen want hij staat me ontiegelijk in de weg. Bij interesse gelieve te bellen op 06 34 606 312. Bezichtigen op AFSPRAAK !!!! auto rijd bijna niet. auto op te halen met aanhangwagen i.v.m. geen gas respons zoals in advertentie staat beschreven.
|
|||
|
|||
kick TEAB. !!!
|
|||
|
|||
mag dicht ook gestript
|
||||
|
||||
Is ie er nog?
|
||||
|
||||
Ik denk dattie gestript is...
|
||||
|
||||
Ow,gestript.Balen,had 'm wel willen hebben.