|
|||
|
|||
vwMD
hallo mensen
ik zit al een tijdje op dit forum maar heb me nog niet voorgestelt me naam is mike woon in dedemsvaart(overijsel) ben hellaas geen eigenaar van een vw(komt nog wel) maar wel van een audi coupe 1.8gl 1986 ben nog maar 17jaar wordt over paar maanden 18 en dan kunnen we beginnen met het rijbewijs heb hellaas nog geen fotos van hoe de auto er uit ziet maar dat komt wel over een paar daagjes mvg vwMD |
|
||||
|
||||
welkom
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
welkom,stoere bak
|
||||
|
||||
mooie auto.. naar beneden en dikke velgen eronder
|
|||
|
|||
vandaag en minder leuke update
er is in de nacht van zaterdag/zondag ochtend mijn bijrijders raam in geslagen ze hebben niks buit kunnen maken want er zat niks belangrijks in dus nu maar op zoek naar een nieuwe ruit hopelijk krijg ik wat van de verzekering maar verwacht er niet veel van ze kunnen ook nooit eens van ander mans spul afblijven 2weken terug was het een witte polo waar de raam van kapot was maandag hopelijk wel een leuke update een setje 15inch velgen voor de coupe mvg |
|
||||
|
||||
Balen zeg! Hoop dat je het vergoed krijgt.. Is in ieder geval een erg stoere wagen inderdaad, zal nog wel stuk mooier worden met nieuwe velgjes eronder.
|
|
|||
|
|||
velgen nog steeds niet binnen(wacht nog op hun telefoontje) maar al wel een nieuwe ruitje dus morgen maar ff kijken hoe we het gaan doen hopelijk zit het weer wel mee
mvg |
|
||||
|
||||
toffe bak . en welkom .
|
|||
|
|||
dankje vwjohs
heb de velgen toch maar niet gekocht want erzatten behoorlijk diepe krassen op |
|
||||
|
||||
Dikke audi heb je daar!
Wees welkom hier! |
|
||||
|
||||
Mooie Audi, mooie kleur!
Welkom!
|
||||
|
||||
Welkom, audi + laag + zwart velgen = the shit!
|
|
|||
|
|||
dankje dankje
het klopt hij moet om laag en een leuk setje velgen onder vande week 2 nieuwe banden bestelt anders kom ik niet door de apk die volgende maand aan de beurt is (hopelijk is dat het enige) mvg |
|
|||
|
|||
de 2 vredesteintjes zijn van vandaag binnen gekomen
van de week er onder proberen te zetten. |
|
|||
|
|||
vandaag jarig en ook gelijk mijn eerste rijles gehad het ging perfect was wel ff wennen maar na een tijdje heb je alles wel onder de knie
gr |
|
||||
|
||||
welkom mooie wagen
|
||||
|
||||
gefeliciteerd ! Mooie bak !
|
||||
|
||||
leuke audi en is vast wel een dik apparaat van te maken, dikke wielen en verlagen
Last edited by vw_boyke_vw : 09-12-2009 at 23:29. |