|
|||
|
|||
Zelf centrale vergrendeling inbouwen..
Als je zelf zo'n setje koop, is het dan aan te raden om het te laten inbouwen door iemand die er verstand van heeft?
Of is het niet echt moeilijk en kan ik dat ook zelf proberen zonder dat ik dan meer sloop dan me lief is? Gaat om een golf 2
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
licht eraan hoe handig jij bent, Als je beetje technies bent, Stelt het niet heel veel voor, Raad je alleen aan om er de tijd voor te nemen.
|
|
||||
|
||||
ik zou een origineel golf 2 setje zoeken. dan hoef je zelf geen beugeltjes te gaan maken om de motortjes in te hangen enzo en hoef je dus niet zo technisch voor te zijn.
dit systeem werkt op lucht en is heel simpel in te bouwen.
|
|||
|
|||
Orgineel zal het wel zeldzaam zijn. En zal ook wel prijzig zijn lijkt me..
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
65 euro heb ik een set kompleet liggen voor je.
|
||||
|
||||
ik wou net zeggen, meestal tussen de 65 en 85 eurie.
maar je hebt het dus eignelijk al gevonden
|
|||
|
|||
ik heb het zelf ingebouwd als je het op je gemak doet kost het +/- 3 a 4 uur
ik wilde ook me knipper lichten er op aan sluiten |
|
||||
|
||||
Het is heel simpel te doen hoor, beetje stangetjes buigen en een gaatje in je deur boren voor de motortjes.
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand hier wat meer info/foto's van?
Heb een centrale vergrendeling/alarm ging net kijken maar er zit een stangetje bij met aan 1 kant een haakje. Hoe zit dit meestal? |
|
||||
|
||||
hoe zit dit stangetje meestal aan het bestaande deurpinnetje?
|