![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze ook maar een klein project,
ga mijn jetta volledig opknappen, eerst zodat ik door de apk kom, en daarna is mijn doel om hem zo goed als nieuw te maken...alleen lager... hier hoe hij was bij aankoop: ![]() en daarna beetje poetsen... ![]() velgjes gekocht via het forum, mattig SSF 7 j 13 inch et 33 Zwart gespoten en 175/50/13 dunlop sp sport bandjes erom heen! ![]() ![]() En verlaagd... ![]() ![]() ![]() Ik heb nu al aan 1 kant een nieuwe wielkast ingelast, moet nog even aflassen en dan kan ik door naar de andere kant! Weet iemand trouwens hoe ik mijn uitlaat in het midden hoger kan hangen? want hij hangt 0,5 cm van de grond...zoals op de foto te zien is... Last edited by erik_jetta : 30-09-2009 at 13:31. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, is dat je uitlaat of de klem die 0,5 cm van de grond hangt? bij mij is dat ook een van de laagste punten en ik kan de uitlaat een beetje draaien dan is hij wat hoger, als het de klem is kan je hem misschien omdraaien (met de bouten omhoog)
|
|||
|
|||
![]() Hey Erikje,
Velgen zien er netjes uit!!! Heb wat werk voor jou Mike en mijzelf, m'n golfje uit elkaar halen. Zie je morgen denk ik wel.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Erik,
De jetta ziet er goed uit op de Mattig's.. Heb je verder nog wat gedaan aan de jetta? Gr.Nigel
|
||||
|
||||
![]() leuke jet!
|
|
||||
|
||||
![]() Er is wel een update! Ik heb me een co2 las apparaat gekocht! 1 Wielrand is nu helemaal afgelast,binnen en buiten, moet alleen nog een beetje af plamuren. Ook heb ik een nieuwe grill gekocht! Met 2 mist lampen erin, ze zijn niet zo gewild, maar ik vind het iets hebben! Zal vanavond wel even foto's posten!
|
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd...!
|
|
||||
|
||||
![]() hier ff snel foto'tje van de grill...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stoer!
|
|
||||
|
||||
![]() update! 2e wielrand zit er al in, en ook al geplamuurd, nog niet helemaal klaar maar de vorm zit er goed in
![]() 2e wielrand ging beduidend sneller/beter! was binnen een uur klaar met het eruit slijpen van buiten + binnen rand, binnen rand erin lassen en buiten rand even vast de lassen! Andere kant ga ik vandaag mee verder! foto's VAN: ![]() naar: ![]() Je ziet wel nog kleine deukjes in de rand, die moeten er nog uitgehaald worden, die zaten er al in toen ik het plaatwerk kreeg! En heb achter nog een 1.6 cm spoorverbreder geplaatst! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit kerel
![]() Wat staat er nu op de planning?
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik moet nu nog nieuwe ruiten wissers
![]() En daarna eens voor de apk gaan... En dan zie ik het wel, dan ga ik rustig alle deukjes eruit halen , en eventueel nog roest! Want dat zal er ook nog wel zitten! Maar goed...eerst apk.. |
|
||||
|
||||
![]() onder het motto:
''Wit is de shit'' ook maar mijn velgen wit gespoten. Ook heb ik nieuwe nummerplaten! en een imperiaal(blijft erop nu hij sjebbie is!) zodra die gespoten word gaat het eraf!!) foto's": ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wow.. Coole foto's..!!
![]() even dakrekje wit likje verf geven en klaar..!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen Erik!
Ik heb hem al een paar keer in het wild mogen aanschouwen en hij ziet er best netjes uit en is in ieder geval laag! ![]() Zit er ondertussen al APK op?
|
||||
|
||||
![]() veel beter,witte rims
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Nogsteeds niet, ben deze week erachter gekomen dat mijn wiellager ook nog eens kapot is, dus dat moet eerst gemaakt worden! want hij zo nu zo goed als apk klaar zijn!!! Heb trouwens ook een origineel uitlaatje (nieuw) eronder gedaan! een einddemper die bestemd was voor een uitlaat met tussendemper, die heb ik dus niet! Dus een lekker sportief geluidje!! binnenkort zal ik wel eens een filmpje maken!! |
|
|||
|
|||
![]() Swaffelmente, nette foto's.
Apk erop en knallen maar!!!
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Heel leuke Jetta, heb hem nog niet gezien, maar ja dat kan komen omdat mijn wagen stil staat en ik nu niet meer zo veel op straat ben.
Maar verder goed bezig hoor. Gr Ronnie