|
||||
|
||||
golf 1 gti marktplaats
|
|
||||
|
||||
Kan wel eens heel intressant zijn deze MKI GTI.....
|
|||
|
|||
Jongens reken er maar op dat het geld genoeg is voor deze auto.
Een zaak/handelaar geeft niks voor niks weg. Ik denk dat deze auto er van dichtbij niet zo goed uit ziet als op de foto`s. Wat ik op foto zie -Flinke deuk linkerachter. -Als ik met een scherp oog kijk na de deur/dorpel rechts kijk hij niet super. -De achterklep is niet netjes Verder vermoedens -Front zal wel ver weg zijn, achter onder idem. -Instapschadem, zo gefotografeerd dat deze niet te is. maja ach de prijs is er na. maar ik denk als je deze gaat bekijken je nog flink zal schrikken. maar een beetje werk is nooit weg |
|
||||
|
||||
Wat mij opvalt is dat deze GTI geen van binnenuit verstelbare buitenspiegels heeft, dat kon, bij zo 'n zogenaamde 83er GTI spaaruitvoering, maar mij is ook opgevallen dat deze wel echte sportstoelen heeft, dat hadden die spaaruitvoeringen niet, die hadden alleen maar gewone stoelen met alleen zo de bekleding als bij de echte sportstoelen.
Verder de deurbekleding en deurgreep, hier zit iig. al niet de greep in zoals die bij 'n GTI hoort te zijn, hier zit maar zo'n gewone in, het kan zijn dat zo'n spaarmodel deze hadden, dat weet ik niet. Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen dat 't zo'n GTI spaaruitvoering is, dat vanwege dus de buitenspiegels en evt. de deurgrepen binnenin (+ evt. deurbekleding), maar in zo'n spaaruitvoering horen dan geen sportstoelen te zitten, beetje vreemd allemaal... 83er GTI spaaruitvoeringen hadden overigens ook geen MFA, maar dat kunnen we hier niet zien op de foto's of deze wel of geen MFA heeft.
|
|||
|
|||
Quote:
ben je er al geweest dan? |
|
||||
|
||||
en let ook op het rood/zwart interieur terwijl petrolgreen/zwart origineel is...
|
|
||||
|
||||
Rood interieur kon je ook in een Lhasa bestellen, alle kleuren combo's waren mogelijk zowel Petrol / zwart, Grijs / zwart,en Rood / zwart.
Grüsse Atze.
|
||||
|
||||
Quote:
misschien zijn de remschijven ook nog wel zwaar versleten, of zitten er goedkope Ebay remblokken op. De kachelmotor zal ook vast piepen, misschien dat deze het ook alleen maar op de 3e stand doet. De uitlaat lekt op de aansluiting tussen middendemper en einddemper, en het eindstukje is ook nog eens roestig. De linkerachterband is uitgedroogd, en de onder de GTI sticker op de achterklep zitten wat luchtbellen. De ruitenwissers strepen, zijn ook uitgedroogd dus. Knappe jongen die dit soort vermoedens/ beweringen allemaal van een vage MP foto kan halen. Dat deukje/krasje e.d. zie ik zitten, de rest is speculeren. Vind 3000,- voor een GTi nog een bak geld, zo'n koopje lijkt het me niet.
|
|||||
|
|||||
Quote:
Helaas niet... heb net 'ns even ter controle mijn folder (kopie) van de Golf 1 GTI Pirelli erbij gepakt, daar staat onder de foto met 'n rood interieur: Quote:
Denk dat dat ook wel bij alle andere 83er GTI's zo is geweest. Edit.: maar dat zou ook wel 'ns de bevestiging kunnen zijn dat het hier zo'n GTI spaaruitvoering betreft, met, zoals het ernaar uitziet (vrijwel zeker) naderhand ingebouwde sportstoelen waarvan de kleurencombinatie van de stof niet hoort bij 'n auto in Lhasa metallic. Nog 'ns edited: Quote:
zwart zilver/zwart was ook mogelijk bij 'n wagen in Lhasa, uit dezelfde GTI Pirelli folder: Quote:
maargoed, rood/zwart dus inderdaad niet bij Lhasa metallic. Grtz. René
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 10-07-2010 at 15:00. |