![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop aangeboden een hele nette en goed onderhouden Passat Sedan 1.8 20V 125 pk.
Bouwjaar 1999. KM stand 189759 (loopt op ivm dagelijks gebruik) APK tot 18-10-11. Kleur licht blauw metallic. Zeer nette auto van binnen en buiten, absoluut geen uitgeleefd hok. Laatste maanden erg veel onderhoud gedaan aan de auto zoals : - Distributieriem en spanrollen. - Remschijven en blokken voor. - Remblokken achter. - 2 uitlaat delen vernieuwd. - Kleine beurt. - 2 draagarmen voorzijde. - Aandrijfas hoes links. Ook zijn er een aantal uiterlijke veranderingen gedaan : - Nieuw schroefset FK (orginele veren aanwezig), is vrij comfortabel rijden nog ! - Nieuwe RS4 replica wielen in 18", mat gunmetal met nieuwe banden (bon aanwezig 875 euro). - Volledig rode achterlichten. - US stadslichten voor ( knipperlichten branden zwak op stadslicht). - Embleemloze grille. - Luxe kentekenplaten met opgelegde letters. - Pioneer radio/ cd/ mp3/ usb/ SD blauw verlicht met garantie er nog op. Kortom een mooie en complete auto. Orineel voorzien van 4 electrische ramen, electrisch bedienbare en verwarmde spiegels, cv op afstand en comfortsluiting en cruise control. GEEN airco. Reden verkoop : Ik heb de auto gekocht en klaargemaakt als dagelijkse auto voor mijn vriendin, maar blijkbaar kan die geen afstand doen van haar eigen oude autootje en die gebruikt hem dus bijna niet... Nu ga ik er mee naar mijn werk maar daarvoor zou ik liever iets hebben wat belastingvrij is. Eventueel dus (in)ruil mogelijk van een nette en harde belastingvrije VW ! Liefst een nette Golf of Jetta mk1 of mk2 (niet jonger dan 1986 !) De Passat is te bezichtingen in Helmond of Geldrop. PRIJS 2990 euro. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by tiefflieger : 09-08-2011 at 21:20. |
|
|||
|
|||
![]() Grote poetsbeurt gehad interieur en exterieur en nieuwe foto's toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
![]() Prijs verlaagd.
|
|
|||
|
|||
![]() Upje !
Fatsoenlijk bod word overwogen, of ruilvoorstel belastingvrije VW ! |
|
|||
|
|||
![]() 2300,00
|
|
|||
|
|||
![]() Upje.
Graag pas met een ruilvoorstel of bod komen als je ook echt interesse en/ of geld hebt. |
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub, deze is verkocht !
|
|
||||
|
||||
![]() Gefeli JAN! en NU?
|
|||
|
|||
![]() WB vrij !
Wat weet ik nog niet... |
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds geen Mercedes whaha...
|
|||
|
|||
![]() Ach bij mij kan de planning nog wel eens veranderen...
Maar goed auto is vanmiddag opgehaald. |