|
||||
|
||||
Eindelijk een stel foto's van mijn Golf III 16v ABF
Zit al geruime tijd op dit forum, maar nooit echt foto's van de auto gepost.
Tijd terug een ongelukje gehad, daarna een tijdje niks meer aan gedaan. Laatste half jaar van alles aan laten doen, en naar de Worthersee gereden. Was zaterdagavond 9 mei pas klaar, volgende ochtend om 6 uur reden we al naar Oostenrijk, dus allemaal klaar op t laatste moment haha Hier ff een stel foto's van hoe hij geworden is. Veranderd: - US voor en achterbumper (verlichting allemaal werkend) - Vr6 lip aangepast - Vento front '92 met donkere koplampen incl. xenon - Donkere verlichting pas voor Us bumper - CL lijsten in kleur - Wiellijsten eraf en randen omgerold - Slotloze handgrepen - Cult Society slotlijst met verborgen slot - Nieuw achterraam zonder spoiler - Logo's en ruitenwisser weg, alleen golf gti 16v laten zitten. En natuurlijk dikke BBSjes eronder!
|
||||
|
||||
Zo super strakke wagen man, vindt hem erg super met die amerikaanse bumpers en velgen ook helemaal bling
|
||||
|
||||
Mooie wagen met subtiele veranderingen die me erg aanstaan.
Wat voor wielen zijn dit eigenlijk ? groet, Marco |
|
||||
|
||||
Wauw @ bumperset
|
|
||||
|
||||
dikke wagen echt waar ziet er gelikt en mooi compleet uit
mijn complimenten |
|
||||
|
||||
echt een wagen, en dit zeg ik niet dikwijls, naar mijn goesting!
Vele originele spullen gecombineerd met een strak geheel als resultaat, werkelijk een pracht van een wagen? Nu even het volgende, ik zie wel verschillen in je bumpers maar kan ze even niet plaatsen, wat zijn alle verschillen tss US en gewone... En tot slot hoeveel cm hangt hij dichter tegen de aarde en welk merk heeft hiervoor gezorgd... Voor de rest, niets meer aan veranderen, hij is af! Last edited by thomashouben : 26-05-2009 at 23:52. |
|
||||
|
||||
Super nette 3,
|
||||
|
||||
Quote:
Hele mooi auto Volgens mij zijn dit de wielen die ook op de Passat W8 zijn geleverd...
|
||||
|
||||
Klopt!
|
|
||||
|
||||
mooie auto, maar persoonlijk ben ik niet zo'n fan van die velgen, sorry...
|
||||
|
||||
Thanx voor de reacties!
@ Classic-edition, zijn de wielen van een Passat W8 @ thomashouben, Us bumpers zijn een stuk dikker, je kan er beter op zitten zeg maar En natuurlijk de sidemarkers voor. Is verlaagd met schroefset, cm tot de grond heb ik niet gemeten, voor kan hij niet lager ivm sturen, dus achter op een mooie hoogte gezet. @ Vains: We have a winner!!!! :P @ Zweiter: Velgen zijn ook echt iets waar je van moet houden, net als een Hummer, je vind hem OF geweldig OF helemaal niks :P Thanx anyway!
|
||||
|
||||
\Nette MKIII hoor...!!!
|
||||
|
||||
@Klaas16v: Wat heb ik gewonnen?
|
||||
|
||||
Ja die bumpers ze blijven echt vet!
Waar heb jij ze gevonden? Verder het embleemloze kofferslot, hoe werkt dat ding... |
|
|||
|
|||
Wat voor motor zit erin?.en hoe loopt deze Stationair in toeren bij jouw?.
zeer strakke gepimpte golf het oog wil ook wat he.. |
|
|||
|
|||
Zeer mooie MKIII
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
Leuke auto! Die witte Rallye mag er ook wel wezen overigens..
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor een motor er in zit staat notabene in de topictitel. Een 16v. Dus een 2.0 16v.
|
||||
|
||||
Ook een mooie auto hoor!
Anders ga je ff je velgen poetsen haha Achter die groene Jetta loopt ook een mooi keeltsie! |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind die jetta 1 ook niet onaardig |