|
||||
|
||||
Passat 35i variant
Dus, de passat staat nu al 6 weken stil voor de deur, en eigenlijk begint hij overbodig te worden. Ook heb ik een auto nog nooit zo lang gehad als een jaar, dus hij is al een veteraan voor mijn doen.
Hij gaat voorlopig nog niet op marktplaats of iets dergelijks. even wat gegevens, VW passat 1993 2.0 CL variant, GP-DT-76 apk tot januari 2010. km stand ergens ronde de 245.000 km. alles electrisch bediend, spiegels, ramen dakraam, centrale deurvergrendeling, stuurbekrachteging. apk zonder enige problem doorgewandeld. beurt gehad bij 240.000, trekhaak 8) stuur in hoogte stelbaar en vast nog wel wat andere dingen. modificaties & mankamenten: Voorstoelen vervangen voor 2 van een VR6, oftewel kuipstoelen, zitten nu eenmaal veel beter dan de standaard CL stoelen. ik heb de originele stoelen nog wel. Leren stuur, ook van een VR6. Auto is voorzien van een KONI schroefset, in hoogte & hardheid instelbaar. deze set maakt dat je als een kart met de variant de hoek om kan. benzine meter en temp meter vallen af en toe weg, licht ergens aan een printje in het klokkenpaneel, bekende kwaal, geen zin gehad om me er ooit eens mee bezig te houden. her en der wat gebruikssporen, krasje deukje etc, maar geen in het oog springende schades o.i.d. Middendemper van de auto was rot, deze vervangen voor mooie buis, einddemper verkeert in nieuwstaat. door het ontbreken van de middedemper klinkt hij wel grappig nu, maar het is geen herriebak of brulpijp ofzo. Motor draait prima, nooit iets mee gehad, gebruikt geen olie, bak schakelt nog prima, koppeling ook goed. eventueel in overleg audio ook over te nemen. Auto staat nu op andere velgen, 15 inch OZ racings, maar kan ook op borbets cf worden overgenomen, of op staal, wat jij wil. vraagprijs omdat het moet 1000 pleuro ( kist niet te koop ) [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by loco-vr6 : 14-01-2010 at 17:41. |
|
||||
|
||||
Schop,
ben in onderhandeling voor een nieuwe daily, en zoals het nu gaat gaat de wagen weg tegen de slooppremie, dus wie nog een fijne auto zoekt. nu 1000 euro, excl audio!
|
||||
|
||||
schop!
|
||||
|
||||
even weer in the picture.
vandaag poging tot apk gedaan, maar afgekeurd op de voorbanden dus eventueel in overleg met nieuwe apk te koop, MOET weg, rij nu een golf van de zaak, en 4 auto's voor de deur wordt de burt ook niet vrolijk van. NU 750 euro, excl audio. 850 incl audio. of doe een bod..... wees een beetje lief voor me!
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by loco-vr6 : 14-01-2010 at 17:52. |
|
||||
|
||||
Zou je mij even de aller uiterste prijs voor de auto kunnen PB-en?
Heb overigens geen beland bij velgen en / of banden, die heb ik zelf al meer dan genoeg. Als dat dus iets aan de prijs kan doen, gaarne. Audio hoef ik trouwens ook niet voor dat uurtje dat ik er op een dag in zit.
|
||||
|
||||
1e optie voor breadfan
|
||||
|
||||
Na wat overleg met mezelf toch besloten van de koop af te zien.
Elke euro die ik nu in een andere auto ga steken kan ik niet in de Golf steken, en met een rijdende auto is de motovatie om elke vrije minuut aan de Golf te besteden ook een stuk minder. En ik kan me nu wel voornemen niks aan de auto te doen, maar heb al een set velgen gekocht en ben al op zoek naar een lederen interieur voor de auto überhaupt op m'n naam staat. Succes dus met de verkoop. De Passat ligt een heel stuk gunstiger qua prijs dan veel auto's die hier op het forum verkocht worden, en op MP staat sowieso geen enkele fatsoendelijke 35i onder de 1000 euro.
|
||||
|
||||
upje, weer beschikaar!
van het weekend wordt hij gepoetst, en volgen er verse foto's. maandag wordt hij gekeurd. ook zal hij dan op MP worden geplaatst.
|
|||
|
|||
heb je misschien ook iets meer foto's van het interieur?
en eventueel van het motor ruim?
|
||||
|
||||
en SOLD.
Mag slotje op. Knedel is de nieuwe eigenaar!