|
|||
|
|||
ff voorstellen --> vr6er
was al een tijdje hier een beetje aan het rond kijken en wou me auto toch maar eens voorstellen
hier mijn auto het is een golf 3 vr6 uit 1995 zo kocht ik hem en zoals hij er nu bij staat. |
|
||||
|
||||
hele verbetering en welkom
|
||||
|
||||
ik blijf het schitterend vinden, een vento front in een golf mk3. hele nette auto!
|
||||
|
||||
is dat kleurverschil alleen door het poetsen of heb je hem laten spuiten? kleur ziet er echt heel veel beter uit nu
welkom hier |
|
||||
|
||||
Welkom en hele nette Golf!!!
En dat van die kleur vroeg ik me ook al af... Vertel ons je geheim!!!
|
||||
|
||||
Poetsen natuurlijk....en kijk ook naar de kwaliteit van de 1e foto en dan naar die van de 2 foto`s die daarna komen....
Mooie VR6....en zoals Rich al zei, een hele verbetering
|
||||
|
||||
Nou, als ik die van mij poets staat ie er echt niet zo bij hoor....
Nou ben ik -eerlijk gezegd- ook niet echt een ster in ht poetsen van een auto...... Is niet zo mijn ding Ben overigens wel vaak jaloers als ik foto's zie van VW's die glimmen alsof ze nieuw zijn....
|
|||
|
|||
Die foto's zijn erg bewerkt, hoog contrast etc. Daar komt bij dat de eerste foto onbewerkt is en van telefoonkwaliteit.
Desalniettemin een gave mk3, je mods zijn zeker mijn smaak (op het vento front na) |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit! veel beter zonder die geblindeerde ramen en dat kippengaas voorin en hoe rijdt dat zo'n vr6? heb nog nooit een vr6 gereden.
grtz.
|
||||
|
||||
Hele nette auto geworden.
Ik vindt het Vento front met de donkere verlichting in combinatie met de kleur van de auto heel mooi passen. Mooie velgen ook !!! Complimenten, en welkom in ons midden !! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Ahhh daar is die mooie VR6. Heb hem op het midwintertreffen eens goed bekeken en vond dit toch een van de mooiere eruit.
Zeer strakke wagen heb je er van gemaakt!
|
|||
|
|||
bedankt allemaal....
de kleur komt door de foto's wie ze aangepast hebben heb de foto's niet zelf gemaakt @g-eert-40 auto rijd heerlijk rijden er in is een verslaving :p thanks erik |
|
|||
|
|||
velgen zijn trouwens te koop ze staan wel hier in het verkoop topic...
|
|
|||
|
|||
Ik vond hem eerst mooier!
Nu met zwart dak en dikke Audi's eronder!
|
|||
|
|||
dit topic mag wel op slot auto is al lang verkocht!
|
|
||||
|
||||
dan gaan topics niet op slot hoor