|
||||
|
||||
Doorgelaste kale Polo Coupé carosserie
Een goede kennis van me heeft nog een doorgelaste Polo86 coupé carosserie staan. Alle bekleding en bodyshutz is ook al verwijderd. Dus een mooie gelegenheid voor iemand die bijvoorbeeld wedstrijdsport of een snelle Polo voor de weg wil bouwen. Als je belangstelling hebt stuur mij maar even een Pbtje of een mail naar mij, matthyvano@ziggo.nl
De prijs bedraagt de kosten van het doorlassen € 475,00 INCLUSIEF KENTEKEN !!!!!! Last edited by BeetleGrandDad : 20-05-2010 at 19:32. |
|
|||
|
|||
Foto's?
|
|
||||
|
||||
ga de prijs maar vragen, want ander word de advertentie gesloten.
|
||||
|
||||
Quote:
Zal het morgen even doen, of is dat al te laat ? |
|
||||
|
||||
voor deze ene keer dan...
|
||||
|
||||
Quote:
DANK U DANK U DANK U De prijs staat er bij. 475euro (wat het doorlassen gekost heeft) |
|
||||
|
||||
Quote:
Probeer ik deze week even te maken, moet er toch nog even langs. |
|
||||
|
||||
@sjef.. foto,s staan hier in het album
dit is wat ik bedoelde zoals ik mijn wagen door gelast heb... weg kreukelzone, ma hij zal niet meer in mekaar zakken.. @beetlegranddad waar staan de nummers voortaan? of zit er geen kenteken meer bij... mochten de nummer ergens anders staan en kenteken erbij zitten heb ik ook wel intresse... |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen de voorkant verstevigingsstukken in laten lassen maar zo doorgelast als dit heb ik niet.
Maar zonder schutbord met chassisnummer word het toch een lastig auto om mee op de openbare weg te rijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Al eens bij Dijkmetaal geweest ?????? |
|
||||
|
||||
Foto's komen van mij, ik ben een keer bij Piet geweest voor een G40 versnellingsbak.
Ontopic: Ik heb de carrosserie goed bekeken toen, het laswerk is echt ontzettend netjes gedaan. Wil je een auto voor het circuit o.i.d. opbouwen dan kan je je geen betere basis wensen. Imho een koopje, zeker gezien de uren die er in gaan zitten om een auto zo uitgebreid door te lassen. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee waarom |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien staan de nummers ergens anders opnieuwd ingeslagen |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar je het nummer inslaat of het schutbord er op de een of andere inlast weet ik niet maar, vandaag even zijn kar geleend voor mijn verhuizing en nog even nagevraagd over het kenteken. Dat zit er inderdaad nog bij, hij wist het zelfs uit zijn hoofd ( viel niet tegen gezien zijn én mijn leeftijd). |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je daadwerkelijk interesse hebt, laat het maar even weten. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb intresse ma volgens mij is er iemand voor mij!!! dat heb ik gelezen via 86cforum... jestan is de gelukkige? |
|
||||
|
||||
Aangezien degene die hem gekocht heeft niets laat weten staat deze Polo carosserie nog steeds te koop voor de prijs van het doorlassen !!!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Diegene die je bedoeld zal ook niet meer reageren: Andre van de Beek is 19 juni overleden. ------------------------------------------- Puur uit nieuwsgierigheid (heb zelf al teveel projecten) : Staat de kas er nog? Bouwjaar van 't kenteken?
|
||||
|
||||
Vanwege de hierboven genoemde droeve omstandigheden is de polo carosserie nog steeds te koop.
|
||||
|
||||
Even een upje door mij zelf
|