|
||||
|
||||
mk2jettatdi
beste volksforum leden
ik ben vanaf vandaag nieuw op jullie forum ik zal me ff voorstellen ik ben anne en kom uit vriezenveen ik rij voor dagelijks gebruik een seat ibiza tdi deze heeft 110 pk standaard maar ik beetje gekieteld heeft een downpipe 130 pk variable turbo en chip op maat green filter en airbox voor de rest cupra uitgevoerd inclusief de wielen is verlaagt met schroefsetje en voor de meetings heb ik een andere auto een vw jetta van 1986 momenteel voorzien van een 1.6 automaat op lpg auto is helemaal origineel gemaakt met achterlichten uit amerika heeft alleen 16 inch 3delige bbs rs velgen (porsche 928) weitec schroefset en sportstuur voor de rest nog helemaal origineel en compleet maar er staan veel dingen op programma voor het aankomende jaar komt een gekietelde 1900 tdi in g60 remmerij erop auto wordt helemaal clean en in race trim opgebouwd voorzien van rolkooi,kuipstoel(en)lexan ipv glas enz enz alles wat niet nodig is wordt verwijderd of vervangen door lichter mariaal zoals tank komt fuelcel in deuren worden voorzien van aluminium of carbon ik voeg een paar foto's toe van hoe de auto nu is en zal de verbouwing met foto's en informatie op de site zetten ps de foto's zijn al paar maand oud |
|
||||
|
||||
Welkom!
nette jetta!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
||||
|
||||
welkom,plannen klinken goed....
|
|||
|
|||
knappe jetta ! mist alleen nog een westy frontje :p heeh
grtzz |
|
||||
|
||||
welkom hier en een mooie Coupe heb je !
hij blijft wit mag ik hopen? 2 shots van op de Midwinter meeting
|
||||
|
||||
eey jongens
bedankt voor jullie positieve reacties en de planning is om hem inderdaat wit te laten want heb speciaal gezocht naar een witte belastingvrije coupe en deze had alles en is nog een knetterhard op de bekende plekjes na heb een taxateur laten kijken en hij stelde vast dat de auto helemaal was voorzien van de originele lak op de achterplaat onder de kenteken plaat na dus wil hem eerst niet gaan overspuiten maar wel bijwerken |
|
||||
|
||||
hier een upje
ben zaterdag een paar uurtje bezig geweest om de jetta er wat netter bij te zetten hier een paar foto's |
|
||||
|
||||
ai, jammer die aanpassingen
|
|
||||
|
||||
jammer van die zwarte motorkap
|
|
||||
|
||||
waarom de motorkap zwart gerold, dat vind ik zonde
|
||||
|
||||
ik heb de witte originel kap niet gerold
maar heb een oude aftandse kap gebruikt ik hou er namelijk niet van om jaren achter elkaar met de zelfde auto rond te rijden en verzin ieder meeting wat nieuws zou hou je jezelf en anderen bezig en die zwarte kap zijn de meninigen echter over verdeeld vroeger reed ieder snelle auto met de zwarte kap en aangezien alles terug komt haha |
|
||||
|
||||
eey forum vriendjes
ik hou de gemoederen lekker bezig voor mensen die het wel en niet mooi vinden maar heb weer paar dingen veranderd zo heb ik een tdi style side pipe onder de jetta gelas de koplampen voorzien van geel folie waar nu bijna heel f*cking nl mee rijdt maar ben er te druk mee geweest om het direct weer te verwijderen en heb de kont weer paar cm laten zakken achter lopen de wielen net vrij hierbij paar foto's |