|
|||
|
|||
blue69
Juni 2009 was het zover, men eerste eigen auto.
Een dikke VW moest en zou het worden. Na enige tijd van zoeken toch iets gevonden dat me aanstond. Het is een kobaltblauwe kever van 1969 geworden. Nog ongerestaureerd en toch men daily. (is enkel in '97 eens overspoten) Pic's: Hoe hij erbij stond toen ik hem kocht: hoe hij er na de zomer bij stond; en hoe hij ongeveer moet worden; Wat al gedaan; Nieuwe bumpers, nummerplaat onder de bumper, verlaagde spindels, velgen gespoten, met whitewalls gekl**t (banden zijn te breed), interieur deftig gekuist, nieuwe startmotor Wat zeker nog komt; verstelbare vooras, achteraan 2 tandjes zakken, nieuwe uitlaat + pijpjes, velgen, whitewalls, ... |
|
||||
|
||||
Nette kever hoor!
|
|
|||
|
|||
@ vw roadwarrior: Thanks!
Ben momenteel bezig met nieuwe spatborden. De oude waren aan de koplamppot totaal doorgeroest. Heb geopteerd voor paruzzu-shizzle, maar die pasvorm en afwerking is toch ook niet alles. Grtz |
|
|||
|
|||
mooi kevertje, ik heb eventueel nog een gebruikte maar opgeknapte uitlaat liggen voor een 1200 blok, voor het nette moeten er mischien 2 nieuwe pijpjes op.
groeten jasper |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit Arne mocht je nog iets nodig hebben weet je me te vinden
|
|||
|
|||
@ jappie86; bedankt, maar die heb ik ook al van paruzzi, eens zien hoe de pasvorm is bij A-kwaliteit.
is trouwens een 1300 @ Rob g60; bedankt, nog niet zo vet als de jouwe, maar dat komt mettertijd nog wel. spijtig dat we hier in Belgie ni zo laag mogen gaan. zal verder deze week nog een spics posten van de vooruitgang van de bezigheden. Grtz |
|
|||
|
|||
de vooruitgang
hey, zoals gezegd hier wat pic's van de gang van zaken de laatste tijd
sorry voor de slechte kwaliteit, nogal donker in de garage de reden van de werken: dan ook maar langs binnen eens aanpakken, hier na het kaalschuren in de primer: dan na 2 lagen hammerite: eerst de nieuwe spatborden eens passen (wat ze niet doen): ook onder de spatborden in de hammerite: de spatbordjes gezandstraald en in de primer: en dan terug in de juiste kleur spuiten , hier de eerste "laag" er al op : heb nu btw ook nog 2 hella h4 koplampen te veel liggen en moeten dus weg grtz Arne |