![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() 't gaat over nen 1800 carbu van ne golf 1 cabrio. Zou nen 2E2 carbu moete zijn
Na een klein naftlek gevonden te hebben in mijn carbu hebben we er dan maar nen andere opgestoken (ne goeien natuurlijk). Als em warm staat dan draait em gelijk een horlogeke (toch zo goed als). MAAR ... als em koud staat, stel nu dat ik 's morgens moet vertrekken, dan is da precies nen traktor. Onregelmatig draaien en sputteren en doen. Das echt nie normaal. En veel doemp uitkomen. Wa zou da kunnen zijn?? Ligt da misschien aan mijne choke?? da groen omcirkeld op de foto hebben we vervangen, maar daar binnenin zit zo een bimetaal spiraalachtig ding. Heeft da belang hoe dat ge da daarin steekt?? moet ge da gans "opwinden" of maar een beetje of iets anders?? Sorry voor de slechte foto Dan nog 1 vraag: Wa is da ding da rood omcirkeld is?? das zo een contactje precies, maar daar is niks op aangesloten. Op mijne vorige zat da nie op, da was er uitgevezen. Last edited by Bomans : 24-11-2004 at 17:31. |
#2
|
||||
|
||||
![]() dat bimetaaltje is idd je automatische choke/warmloopregeling...
Heb je die van je oude carb overgezet? Was dat wel hetzelfde model carb, of een ander? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb dat overgezet van mijn oude carbu. Dat werkte nog, want met mijn vorige carbu had ik dit probleem niet bij een koude start. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Iemand die een oplossing heeft??
En weet iemand wat dat contactje is da rood omcirkeld is??? |