|
|||
|
|||
Schmith th lines
Geachte vw fanaten
ik had eigelijk een vraagje. ik wil een andere set velgen onder me type 2 hebben maar zit nog diep in twijfel. maar mijn smaakt gaat naar schmith th lines (4x100). en dan in de maat 17'' maar moet ik dan nog ergens naar kijken? wat staat het mooiste eronder? ivm banden en breedte en et's. wil natuurlijk z'n plat mogelijke band eronder. wie heeft er wat raad en advies? mvg christian
|
||||
|
||||
VW Type 2?
Je praat over 4x100 dus neem aan een Golf 2. 8.0 J is het smalste wat Schmidt levert in 17 Inch. Schmidt heeft in 17"x8J et waarde 22, 32 en 40. Banden is smaak vind ik, 195/40 op 8J staat netjes.
|
|||
|
|||
Voor de referentie:
Ik heb zelf 8x17 ET36 rondom.. Schroefset kan bij mij niet helemaal omlaag.. Dat is wel lastig.. Ik heb zelf 195/40 erop.. Voor mij maximale stretch waar ik mee op pad zou willen.. Voor 99% van de showgangers is dat een balonband, op mijn werk verklaren ze me voor gek Let ook op bandenmerk.. Scheelt ook heel erg qua stretch Let wel: geen G60-schermen stretch: |
|
|||
|
|||
Het gaat idd om een vw golf 2 gti
er zitten g60 schermen op. en ik wil eigelijk zo breed mogelijk gaan. er zijn toch nog breeder dan 8j? en pasbaar?