![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit valt me de laatste tijd op. Is het nou zo moeilijk om ff een titel of een omschrijving te typen?
Arjan |
|
||||
|
||||
![]() Bij meeting foto's kan ik het me voorstellen, maar bij andere foto's is een omschrijving wel een stuk leuker
|
||||
|
||||
![]() Sommige meetingfoto's worden in keer (bulk) door een admin ge-upload. Dan staat er geen uploader-naam bij, en is het ook niet mogelijk een omschrijving te geven. In dit geval staan deze foto's dan wel in de goede meetingcategorie, zoals Marco al aangeeft.
|
|
|||
|
|||
![]() sorry
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met meeting foto's kan ik het begrijpen. Maar zoals vandaag post bijvoorbeeld Melg60 wat foto's van bepaalde onderdelen dan zou ik het persoonlijk leuk vinden als er een kleine uitleg bij staat. Dat houd het album een stuk leuker om in te kijken.............. Arjan |
|
||||
|
||||
![]() True, ben het helemaal met je eens... Met dit foto-album kunnen we dat veld helaas niet "verplicht invullen" maken, maar we zijn bezig met een beter en utigebreider foto-album
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ff een vraag..kun je van een meeting ook in 1 keer meerdere foto's uploaden? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die foto's behoren bij zijn advertentie, daar staat dan ook de omschrijving: Hier Ik persoonlijk vind dat dus geen goed voorbeeld.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, sorry... De enige manier is één voor één op dit moment helaas |
|
|||
|
|||
![]() Hehe ik dacht al zoiets toen ik deze post zag! Zestienkleppen: die advertentie zelf heb ik veel later geplaatst dan de foto's dus het commentaar van Polo klopt wel, ik heb alleen nog geen tijd en zin gehad om een verhaaltje te tikken.
|
|||
|
|||
![]() Foei zeg!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gij snodaard! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het was ook alleen als voorbeeld bedoeld en vooral geen persoonlijke aanval..........
Arjan |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal em nog eens omhoog gooien deze topic :p
|
|
||||
|
||||
![]() Vind ik ook,ik las net dat iemand zijnexcuses aanbood aan Tjaap op passatmirrors op een Golf,omdat hij de titel van de foto niet gelezen had.
Heel eerlijk ik lees dat nooit,zoiets vul je in in je vak voor comments.
|
||||
|
||||
![]() true, my bad....
|
||||
|
||||
![]() De goede categorie kiezen is voor sommigen ook moeilijk schijnbaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx, ik voel me aangesproken
![]() 't is alleen even wennen als je geen eigen album hebt, dan staat ie automatisch op '1st VW Fanatics....etc' en kijken sommige mensen (lees ik) d'r overheen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() no hard feelings, weet je het voor de volgende keer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() 't zal niet meer gebeuren hoor; nu ik eenmaal een album heb, gaan de foto's daar automatisch naartoe als ik weer vergeet het album te selecteren ![]() |