|
||||
|
||||
Hoe pak ik dit aan (klein spoedje)
Ik heb een gat in de bodem rechtsvoor precies onder het gedeelte waar de versteviging zit voor de krik, precies onder de kriksteun dus daar moet dus gelast worden. Hoe kan ik dit het beste doen door eerst de "bobbel" er af te halen door de puntlassen er uit te boren nieuw plaatje erin en de "bobbel" weer terug te plaatsen of is er een andere manier.
Auto betreft een Golf 2 bj 91 |
|
|||
|
|||
Zit ook bij mijn Golfje... Heb de boel in de antiroest zooi gezet zodat het niet meer verder kan roesten, daarna lekker tectyl gesmeerd.
Zolang het RONDOM het krikpunt allemaal nog goed is kun je gewoon veilig krikken, en je mag best een rotte plek hebben, mits het geen dragende delen zijn.. (kokerbalken, dorpels etc. )
|
||||
|
||||
van binnenuit kan je het niet herstellen zonder de kriksteun los te halen?
|
||||
|
||||
post eens wat foto's?
|
|||
|
|||
Quote:
Van binnenuit kun je er volgens mij helemaal niet bij, er loopt helemaal voorin (bij je voeten zegmaar) een plaat schuin omhoog, en daaronder zit de bodemplaat.. Kom je dus nooit bij. Hoop dat je het snapt
|
||||
|
||||
Ik heb helaas geen foto. Voor de APK ben ik niet zo bang voor het gat zat er langere tijd.
Voor de winter controleer ik altijd even de bodem of de coating niet geschuurd of los zit toen zag ik het, en aan de grote van het gat te zien zat het er waarschijnlijk al een paar jaar. |
|
||||
|
||||
Die "bobbel" zit op een console gelast die weer tegen de bodem aan gelast is. Ik dacht bij mij ook dat de er een gat in de bodem zat maar dat zat in het console. En die is los te vervangen.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is los te vervangen ik begrijp je niet helemaal sorry bedoel je een rubberen dop of reparatie plaat deel ???? Als ik met een lamp naar binnen schijn kan ik als het ware de binnen kant van de dorpels zien. Misschien kun je het wat duidelijk maken met een foto o.i.d of een link |
|
||||
|
||||
Het deel waar het krikpunt voor de hefbrug op gelast is. Dat is niet de bodem, er zit nog een versteviging over heen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dus die versteviging is los verkrijgbaar. Ik kan deze op het net (artaparts) niet vinden |
|
||||
|
||||
Imitatie heb ik hem niet gevonden. Wel via VW-Classicparts. Kost een 60 Euro uit mijn hoofd. Is zelf ook wel wat voor te verzinnen, zit niet echt in het zicht.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb even in etka gezocht ik kan geen onderdeel nummer vinden, bedoel je met VW Classicparts het Museum? |
|
||||
|
||||
bedoel je dit deel? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een bodem van een Golf 2 nog nooit kaal gezien. Maar het lijkt er wel op. Als ik die foto dus goed bekijk op die "verhoging" rechtsonder op de foto zit een gat die er dus normaal thuis hoort of zie ik het verkeerd Last edited by hummer : 25-10-2009 at 13:52. |
|
||||
|
||||
Ik heb een foto gevonden op het deze bobbel bedoel ik dus het gedeelte waar de as steun op rust
Last edited by hummer : 25-10-2009 at 14:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een onderdeelnummer gevonden in Etka namelijk 191 803 097F bedoel je deze ? |