![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
mijn naam is Ron, 33 en kom uit Zuid-limburg Ben al jaren VW liefhebber en sinds gisteren op Ebay 'n VW Golf Caddy 1.6D gewonnen. Deze ga ik zaterdag ophalen. M'n passie word verdeeld over zowel VW als BMW, en rij ook een 635CSi. Daarnaast ben ik regelmatig op het circuit te vinden in een Ford Sierra. Ik rij tevens motor, te weten een Fireblade ![]() Ik heb vroeger jaren lang VW gereden en diverse Mk1's gehad en een enkele Mk2 maar toen ineens omgezwikt naar BMW, om nu weer terug te keren bij m'n roots :mrgreen: Dit is de caddy: ![]() 160k gelopen, duitse ex-gemeente auto (vandaar ook de kleur :P ) 1ste eigenaar ![]() Technisch in goeie staat, er moet alleen een paar dingen aan gelast worden, te weten de 2 achterste wielranden en het binnenscherm bij de veerpoot voor. ![]() Ik heb m gekocht omdat ik regelmatig naar de ring en naar trackdays ga en het dan wel handig is voor het materiaal. Tevens ook omdat ik vaak spullen zo vervoer. Tot nu deed de sierra daarvoor dienst maar als straks -eindelijk- de rolkooi erin zit gaat dat niet meer. ![]() De eerste plannen zijn uiteraard oplappen en invoeren. Daarna de eerste fase: 26er Momo Corse stuurtje erin (had ik nog liggen uit mijn laatste golf mk1, dus nog van voor de oorlog :oops: ) en "Flachgelegt" sneeuwschuivend de winter door ![]() In de winter wil ik een fout setje 8x16" BMW velgen opnieuw lakken en hoogglans polijsten, 165/50x16 bandjes erop en in het voorjaar met adpaters op de Caddy schroeven ![]() ![]() Er moeten twee nieuwe wielranden in achter dus kan de originele kleur helaas niet blijven. Welke kleur het dan gaat worden ben ik nog niet helemaal over uit. TDI blokje is nog toekomstmuziek maar zeker niet uitgesloten... ![]() Een van m'n vorige Mk1's 16v: (opgegraven uit een diepe la met tonnen foto's) ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk project.. word nog een leuke klus om die velgen onder je caddy te krijgen
( adapter minimaal 13mm) en deze velgen met uit mijn hoofd et10 en 8 inch breed krijg je er voor niet onder zonder veel aanpassen
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 15-10-2009 at 13:23. |
|
|||
|
|||
![]() welkom, leuke caddy lelijke en TE grote wielen !
gr. martijn
|
|||
|
|||
![]() Welkom!
leuke caddy! ![]() Maar die golf 1 van dat plaatje! echt dik hoor!
|
||||
|
||||
![]() Welkom.. mooie caddy. en dikke golf 1 daar op de foto !
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke caddy,die zie je niet veel meer.
|