|
||||
|
||||
3 delige Tramont 7&7.5j 14" ruilen of kopen
Set 3 delige Tramont velgen:
14 inch 7j en 7.5 j breed Banden 195 45r14 Rainsports -> liggen getrokken op de velg et waarde 35 Ze stonden op mijn golf 1 1velg is nog lek aan een boutje, word eventueel opnieuw gemaakt.. Ruilen tegen een 15" velgen ( ronal, bbs, exip, ats, verbreed staal... ) liefst een eendelige velg met een Et die redelijk uitkomt voor golf 1. Ook te ruil tegen een 16v blok Kr, .. die passend zijn in golf 1 kas met alles erop en aan.. en draaiend ! of te koop met een richtprijs van 850euro Af te halen in Geel (regio antwerpen ) pic: Last edited by Shon : 27-10-2009 at 18:59. |
|
||||
|
||||
hebbe ze stoeprandschade krasjes deukjes etc??
lijkt zo op de foto... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58334 dit heb ik nog in 15 inch. staat van de banden?
Last edited by knedel16vweber : 13-10-2009 at 17:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals je ziet op de foto hebben 2 velgen kleine putjes in de rand maar geen echte stoepschade. Dit is makkelijk te verhelpen maar het heeft mij zelf nooit gestoord, je ziet het bijna niet. ik kan wel eens foto's maken van de vier als iemand daar interesse voor heeft. De banden vooraan zijn nog redelijk zoals je op de foto ziet en achteraan als nieuw. Die velgen die je mij aanbied zijn niet wat ik zoek, srry. |
|
||||
|
||||
Up
|
|
|||
|
|||
wat versta je onder een ET die redelijk uitkomt onder een golf 1?
ET rond de 25 ofzo? heb evt. een setje MiM's...
|
|
||||
|
||||
Ze zijn Et35 en vooraan met een spacer van 5mm en achteraan met een spoorverbreder van 2.5cm kommen ze perfect gelijk met de kassen zonder aan te lopen en ik kon laag gaan. Maar de spoorverbreders zijn niet noodzakelijk, velgen passen er ook zonder onder.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je eens een foto posten van je MIM velgen aub ? |
|
|||
|
|||
ik stuur je even een PM!