![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens wat water/vocht problemen zoek ik een vervangende isolatie/dempings mat voor een 3 deurs golf 2 voorzijde passagierszijde.
Zeg maar wat onder het tapijt zit Mijne is echt niets meer valt uit elkaar dus moet er eigelijk een nieuwe/vervangende in. Wie weet nieuw prijzen of heeft er toevallig één (droge ![]() van Rotterdam? Beslagen ramen aan 1 kant is niks in deze weersomstandigheden ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja dat heb ik ook gehad haha krabben aan de binnenkant erg grappig met dit weer,
ik kan aan 2 matten komen echter niet bij jou in de buurt, wat je wel kan doen wat ik ook ga doen, is isolatie aanleggen voor onder een laminaat vloer, niet die groene filt tegels, maar die zilverfolie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Krabben hoeft hopelijk niet.
Ik heb het redelijk goed droog gekregen. Echter is de mat erg dun en is de rug gescheurd, vandaar dat andere wil. Dat filt dat jij noemt kan ook wel maar heb liever originele isolatie/demping erin. Zal wel iets psychologisch zijn. ![]()
|
|||
|
|||
![]() okeej maar gaat het om de dikke geel achtige mat of het grijze dunne geblokte matje eronder?
ik kan wel voor je kijken namelijk en die dunne kan volgens mij wel op de post. kijk maar even welke het is dan hoor ik het wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() het gaat vooral om de dikke mat met de rubberen rug.
Dat grijze blokjes matje ziet er wel wat 'roestig' uit maar is verder in goed staat. De randen van de dikke mat zijn 1 of 1,5 cm dik het middenstuk nog maar een paar mm.
|
||||
|
||||
![]() Up.
|
||||
|
||||
![]() Niets op de sloop te vinden?
Anders is dit misschien een optie.... http://www.typ-17.de/product_info.p...ch-Golf-II.html
Op naar de volgende dub inn! www.vwteamarnhem.com www.arnhemdubinn.nl Jetta GL 1988 verkocht.... Last edited by koenjanssen : 25-12-2009 at 13:25. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
He Maarten, moet de mat echt perfect zijn of niet helemaal Een echt perfecte zal niet mee vallen Heb denk nog wel wat in mindere staat maar dan zeker niet verot |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn aardig aan de prijs. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zolang ze maar dikker zijn dan degene die ik heb Jan. Mijne is echt verrot. Scheurde al bij het eruit halen. ![]() Ijs aan de binnenzijde van m'n raam was niet fijn ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dan ook een complete set.... Succes met je speurtocht!
|
||||
|
||||
![]() In volgens mij den bosch/rosmalen zit een bedrijfje dat aftermarket tapijt en isolatie levert. Heb adres hier ff niet bij de hand, maar pm maar ff dan zoek ik het op.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gevonden, stond laatst in rosmalen op oldtimer beurs. Volgens mij nederlandse importeur van dat spul. www.isoproq.de is bedrijf waar ik de lijst van heb.
nederlands contact zit in Vlijmen (oranjelaan 2), Ter Haar tel. 073-5116152 Hij heeft van die isolatie met bitumen erop, want was ook op zoek naar dat spul ![]()