|
||||
|
||||
SPOED; Gordelhouders scirocco gtx
Goedemorgen,
Ik heb gordelhouders bij iemand besteld, maar zijn vraag is welk type ik heb. ''Voor of achter aan de stoel'' Het gaat om een Scirocco gtx uit '84. Weten jullie dat/ waar kan ik dat nazoeken? Edit; Ow, en ook op er ''PRESS'' op staat? Last edited by EelcoB : 11-10-2009 at 09:29. |
|
||||
|
||||
Up! Niemand die dit weet? Ik wil het wel snel weten, want dan kan mijn pakketje verzonden worden!
|
|
||||
|
||||
gewoon in je auto kijken, of ben ik gek?
|
|
||||
|
||||
Maar ik weet niet waar de verschillen inzitten. Dus kan ik er wel naar kijken, maar ik zie niks...(aan)!
|
|
|||
|
|||
Wat ik weet voor een Scirocco uit 1984 is dat ze onder aan de stoel geleiding vastzitten.
Dit zijnde de kant aan de tunnel. Dit is aan de achterzijde/binnenzijde van de stoel want daar zitten ze allemaal. Dus wat hij bedoelt met de voorzijde zou ik ook niet weten. Succes, Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat hij bedoelt dat je het oranje knopje om je gordel los te maken kunt kopen met het woord PRESS erin(Engels voor "hier indrukken"), of gewoon glad. |
|
||||
|
||||
Ja, dat bedoel ik idd. Maar ik heb geen idee wat dat verhaal over ''voor of achter'' moet betekenen. Het goede nieuws is dat ik beide setjes krijg, dus het probleem is opgelost. !
Allemaal bedankt voor het reageren/meedenken ! |