|
|||
|
|||
The Return of the legend !
Heejj gasten tijdje geleden maar ben toch weer terug :biggrin: :biggrin:
blijf toch trekken he een vw !! Voor de mensen die mij niet kennen of vaag kennen Ik was de oprichter van Gti Freaks op clubs.nl en ik had een bordeaux rode mk1 ( was er toen maar 1 van in die kleur ) ik ben weer van plan om een mk1 te kopen dus zie jullie snel weer op meetings trouwens relaxde forum greets |
|
||||
|
||||
welcome back, zal ik dan maar zeggen.
|
||||
|
||||
plaats even wat foto's van die rooie.. was een gaaf ding
|
|||
|
|||
ja tjaap zal het effe doen !
echt zoveel spijt van dat ik die ooit weggedaan heb er rijden nu een paar ..................... in hij is helemaal verkloot man zo zonde overal schade noem maar op maar ja zal wel effe een paar fototjes erop zetten Last edited by Tjaap : 22-11-2004 at 21:57. |
|
||||
|
||||
er zitten enorm veel hagenezen hier trouwens...
|
||||
|
||||
Quote:
Niks mis mee toch |
|
|||
|
|||
Quote:
Hmm Geinig toch juist !!! maar ik ken ze toch niet allemaal ! of ze moeten van het oude groepje zijn van vroeger |