|
||||
|
||||
New daily diesel(T)
Zo na een tijd niets meer gepost te hebben hier dan toch even mijn nieuwe aanwinst...
Specs: VW Passat variant 3C Highline Bruin 2.0 TDI 350 NM (170 pk versie) handgeschakelde 6 bak Half leer/alcantara Elektrische....(wat niet eigenlijk ) RNS 300 Zal proberen aanvulling te blijven doen maar er staat niets spannends op het programma PICS...!!!! Eerste aanpassingen zijn er al wel, 6 CD wisselaar ontkoppeld en een USB en Ipod aansluiting er voor in de plaats gemaakt (in dashbord vakje voor als nog) Ook een setje 225/45/17 Falken rubbers er onder... Mss in de toekomst een maatje (of 2) groter..... Laat maar weten....
|
|||
|
|||
tof lars
|
||||
|
||||
mooi ding, chique interieur ook
|
||||
|
||||
Thanks all, ben er zeer blij mee...
|
||||
|
||||
Eigenlijk niets te melden maar ben nog rustig om heen aan het kijken naar een set knappe wielen voor volgend seizoen.
Ik heb al wel een paar keer gehad dat me telefoon niet kan koppelen met de carkit (best vervelend).
|
||||
|
||||
Zo een tijd lang weinig gedaan aan de daily drive maar gisteren kreeg die nieuwe winter schoenen , op de foto lijkt het net of die op standje off road staat maar hier zaten ze er net onder....
De keuze is gevallen op een setje 8.5 X 18 Pheaton met 235/40/18, moet zeggen dat een hele verbetering is
|
|||
|
|||
Staat hem goed. Thuis er onder gezet? Omdat ie nog zo hoog staat,lijkt door het opkrikken te komen dacht ik.
Schitterende wagen hoor met een super mooi interieur en die rns 300 pikken ze niet zo snel als een rns 510 denk ik. |
|
||||
|
||||
Mooie wagen Lars, de phaetons staan er mooi onder
|
|||
|
|||
Keurig lars
|
||||
|
||||
Netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
Thanks voor de reacties allemaal.
Die rns 300 stelen ze indd niet snel, heb er nu wel een touch screen in zitten ipv alleen die module voor Bluetooth.