|
|||
|
|||
mensen bekend met bagyard airide ?
Zijn er misschien mensen bekend met bagyard airride ?
Ik zie er best veel over op vwvortex en daar zijn ze er wel enthousiast over, maar hier op het volksforum heb ik er nog niks van gezien. Zoals ik het op de foto's zie, ziet het er als erg mooi spul uit. Als voorbeeld is dit een topic met een hoop foto's van de amerikaanse verdeler van bagyard, en die laat meer van het product zien. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4299494 Dit andere topic is van een amerikaanse gast (met zeer dikke golf3 vr6 turbo) die met de wörthersee bij bagyard was, en laat meer van de bagyard mensen en hun werkplek zien. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4480915 Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van hoe hun airride in elkaar zit.
|
||||
|
||||
Zo dat ziet er erg gaaf uit inderdaad.
|
|
|||
|
|||
ziet er stukje beter uit als de bss. sets vind ik.
|
|
|||
|
|||
zit er super uit, ze gebruiken bilstein dempers, dus dat zit ook goed!
Kun je bij aire-ride de demping ook in hardheid verstellen? |
|
||||
|
||||
ziet er echt prachtig uit! Zal wel een aardig prijs kaartje aan hangen???
|
||||
|
||||
Heftig die MKI
|
||||
|
||||
Heel mooi spul, en die mk1 ligt idd ontiegelijk laag, maar zit meer werk aan !
details van Bagyard op de deur etc heerlijk. Maar dan ben je nog niet geholpen. Hij verteld wel in ze verhaal dat hij duitse en nederlandse vrienden hier heeft. MIVW ook dus daar misschien even navragen.
|
||||
|
||||
Over dat prijskaartje, dat volgens mij juist wel weer mee. Als je ziet wat je krijgt. Verder ga ik er wel vanuit dat andere merken ook vakwerk leveren...
En in the States is het inderdaad erg populair. Ik heb sinds een tijd een abbo op het tijdschrift PVW en daar komt het ook regelmatig voorbij. |
|
|||
|
|||
Ik had bagyard zelf gevraagd wat de kosten zouden zijn voor mijn golf5.
En dat was zoals onderstaand. Hallo Dämpfer Vorne Bagyard Airride B8 Up-Side-Down Bilstein Dämpfer Hinten Bälge Hinten + Versand 1790.-€ inkl. Mwst. Ik heb ondertussen ook contact gehad met een bedrijf in NL, maar zoals ik het begreep moesten zei meerdere sets tegelijk bestellen bij bagyard.
|
|||
|
|||
Niemand intresse in een bagyard set ik ga er zeker 1 bestellen ziet er super uit.
Heb alleen gehoord dat er nog 1 set verkocht moet worden eer ze voor een aantrekkelijke prijs naar nederland komen.
|
||||
|
||||
preise für deinen audi:
vorne- 1130,00 € das dämpfer-gehäuse muss an uns geschickt werden, da wir diese für die anpassung brauchen. hinten- 1395,00 € luftbeschaffung- 899,00 € pittig
|
||||
|
||||
3424,- hmm
Valt wel mee toch ? |
|
|||
|
|||
valt idd wel mee
maar dan heb je ook wat
|
||||
|
||||
BSS kosten ze 2000,- zo even uit mn hoofd maar heb ik geen verschillende prijzen gezien voor verschillende type auto's ?
en eh 1790.-€ inkl. Mwst en €3424,- vind ik een groot verschil.
|
|||
|
|||
dan heb je bij bss de basis set met 6mm leidingen en kleine kleppen en niks erbij.
die is idd 2000 euro. Bagyard is een mooi product wat idd ietsje meer kost maar er heel veel beter uitziet en de rijeigenschappen zijn ook heel anders. de prijs kan ook anders dan die 3400 euro maar dat kan pas over een paar maanden pm maar bij intresse
|
||||
|
||||
idd rob heeft me een mooi aanbod gedaan en ik denk dat ik daar gebruik van ga maken.
bss had dezelfde prijs als wat rob mij kan bieden
|
|||
|
|||
Quote:
Dat verschil zit ten eerste in dat bij de prijs van €3424 voor € €899 aan lufbeschaffung bijzit, de prijs voor mij was alleen de voorste en achterste poten. En dan zal er nog wel een verschil in prijs zijn per model auto.