|
|||
|
|||
Jetta 1.6gtd intercooler 3 deurs Cruise control leer met nieuwe pics!! SLOTJE SVP
Te koop mijn jetta 1.6 gtd intercooler
[IMG]http://i387.photobucket.com/albums/oo315/greenstyle-golf/jetta017.jpg[/IMG) Bouwjaar 1990 Km stand 300000 Apk aug 2010 Opties: 15 inch donkerg60 staal met nagenoeg nieuwe bridgestone 165/50r15 banden. Schroefset fk . Orginele 16 v achterlichten. Smoke koplampen. LEDEREN bekleding. Luxe kentekenplaten. CRUISE CONTOLE Reeds Vervangen: Kopakking. waterpomp. Distributieriem. Krukaskeerringen. Koppeling met drukgroep. versnellingsbak. Wiellagers voorzijde. Koplampen. remblokken en schijven voor. Gewoon een zeer nette jetta mk2 3 deurs. rijd en schakeld perfect. Geen olie verbruik. Dealer onderhouden (aantoonbaar). Het liefst ruil ik hem tegen een mk1 golf/Jetta met minimaal 1.5 motor. Anders is de prijs 1950 euro. Auto staat in regio nijmegen Last edited by vento tdi : 05-10-2009 at 18:09. |
|
|||
|
|||
Is dit een originele gtd op kenteken?
|
|
||||
|
||||
Dus hij staat als 44kw op kenteken? Even naar de RDW 75 euro neertellen en hij is legaal...
Succes met de verkop! |
|
|||
|
|||
nee sorry weet hoe het werkt,maar kan aan een mk1 komen wss, en ga niet te gekke dingen doen , anders rijd ik lekker door met het bakkie...............
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee zeker niet ruilen voor 850 euro
|