|
||||
|
||||
tussendemper golf 1.6D
Ik wilde een nieuwe tussendemper voor een MK1 1.6D.
Toen ik de bestelling via de automaterialenzaak binnen had bleek het helemaal de verkeerde uitlaat te zijn. Nu zit ik op uitlaatdiscounter.nl te kijken en daar zie ik voor de 1.6D ook diezelfde foute tussendemper staan. Deze hierboven past dus totaal niet. Mijn huidige tussendemper loopt in het midden van de auto en maakt dan een grote bocht naar de linkerkant om aan te kunnen sluiten op de einddemper. Maar hoe kan het nou dat ik op die website ook weer die niet passende tussendemper zie?
|
||||
|
||||
Ik heb een plaatje gevonden van de tussendemper die nu onder mijn golf zit.
Deze lijkt absoluut niet op die uit mijn eerste post en ik neem aan dat het chassis van alle golf 1 modellen hetzelfde is aan de onderkant. Iemand die weet waar die 1e tussendemper bij hoort en hoe het kan dat ik die vindt als ik een tussendemper zoek voor een mk1 1.6D?
|
||||
|
||||
Die tussendemper hoort geloof ik op een 1.5/1.6 benzinemotor.
Heb je al geprobeerd jouw kenteken op http://www.hbase.nl in te voeren? |
|
||||
|
||||
Jouw tussendemper is er 1 van een GTI, die lopen tot over de achteras.
Van een normale 1.5 benzine of 1.6 diesel lopen tot aan de achteras. (correct me if i'm wrong ) edit: ja dus, kijk maar op site uitlaatdiscounter voor een 1.8 GTI uitlaat: |
|
||||
|
||||
Ik heb even op hbase gekeken en het lijkt er eerder op dat het een Turbo diesel demper is.