|
||||
|
||||
Aircooled parkplatz-meeting Noord Nederland
Dit n.a.v. een topic op www.keversite.nl :
Quote:
Zegt het voort |
|
|||
|
|||
ppffff .... Noord/Noord Nederland bedoel je zeker ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt gelijk, even titel aangepast |
|
||||
|
||||
Quote:
Is wel int noorden, maar daar ist ook gezellig! De meeting in Delft was ook iets dergelijks toch? Dus allen komen!
|
||||
|
||||
Das wel heel erg noordelijk idd
|
||||
|
||||
Dat valt eigenlijk nog wel mee denk ik. Vanuit Groningen, Drenthe en natuurlijk Friesland zelf is Drachten prima te doen. Ligt mooi gelegen aan een snelweg (A7) en is daardoor denk voor lieden uit Zwolle e.o. ook nog wel te doen. Tenslotte kun je ver komen in een uurtje tijd
|
|
|||
|
|||
Zie net op routenet dat het bijna 200 km is vanuit Rijswijk .... :shock:
|
|
||||
|
||||
...........en? tis op een zondag! ;-)
|
|||
|
|||
Quote:
So ??? vertrek (met bakkie onderweg) 11:30 vanuit Rijswijk ... aankomst,(mits ik niet bevroren ben onderweg,want kheb geen kachel in de bus) 14:00 ... uurtje daar (kan ik me dan nog ergens aan opwarmen,want de vrouw gaat zeer waarschijnlijk NIET mee)vertrek 15:00 en weer twee en een half uur terug ... benk net voor het donker thuis,en kan ik (net als vorige keer met het winterfestijn) weer een uur onder een douche van 43 graden gaan staan om ALLES weer ontdooit en toonbaar te krijgen ... Thenks,but no thenks !!! |
|
||||
|
||||
Op 18 april krijgen we mooi weer
|
|
||||
|
||||
tis in april...dus de diepvries tijd is wel wat over... en als wij noorderlingen dit nu elke keer zouden zeggen..... 1x in de 2 jaar een treffen dan!
Alstu
|
||||
|
||||
Quote:
Goed punt! Ik rij me meestal het leplazurus als ik een meeting/festival mee wil maken. Mijn keuze natuurlijk, maar je mot wat als je wat wil.... |
|
|||
|
|||
Quote:
"April doet watie wil" ... zei mijn oma altijd ... maar inderdaad,kans op mooi weer is redelijk groot ... misschien maak ik er wel een weekendje met de westfalia van,kan ik gelijk weer een vriend in Onstwedde opzoeken ... |
|
||||
|
||||
Quote:
DUS! kan het ook een weertje van je van het zijn!
|
||||
|
||||
Mischien rij ik ook nog effe langs!
Ik wil dit jaar een record aantal meetings bezoeken. :woow: Ik zit nu al op 5!!! En het is pas eind Februari |
|
||||
|
||||
Baas boppe Baas....
Goeie zaak! Gewoon langs komen, tis toch mooi weer dan! Heb even met Pyt contact gehad.. en hij (als slechtste weerman van NL) zei dat het niet echt lekker weer werd... Dus trek je sûdwester aan en gaan met de banana.... blablabla Voor iedereen die komt staat er een leuke verrassing klaar! nl. nog meer auto's... blablabla
|
||||
|
||||
Quote:
je kan met mij mee rijden, wel een kachel maar geen volkwagen :oops:
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij een routeplanner voor Flintstonemobielrijders gebruikt ofzo :shock: |
|
||||
|
||||
HAHAHAHAHA inderdaad... 36 kilometer per uur! tsss kan op de fiets als het zou moeten!
|
||||
|
||||
Key ik kom dus gewoon lekker voor de gezelligheid, al moet ik dat hele eind fietsen!!!
tot zienos daaros!!!