#1
|
||||
|
||||
wie helpt mij
ik zoek een bedradings schema voor een golf 1 met het oude type zekeringkast.
ik heb de zoek functie al gebruikt, maar kan alleen de nieuwe type zekeringkast vinden. of iemand moet een idee hebben wat het kan zijn. want ik heb 2 relais die worden vrij heet. en zodra dat ik de lichten aan doe dan worden ze nog heter, met als gevolg dat de hoofdstroom zekering er uit knalt. ik denk zelf een massa probleem maar waar,heb de accu klemmen al schoongemaakt. stekkers bij de lampen schoongemaakt en in de contact spray gezet. maar heb nog geen resultaat. hier onder een foto van de zekeringkast en de relais die heet worden. |
#2
|
||||
|
||||
Heb een compleet stroomloopschema voor oud type,die je wel mag gebruiken.
Woon in Hallum dus is ook niet zo ver uit de buurt |
#3
|
||||
|
||||
ja hoe bedoel je op papier.
klopt hallum is 20 min rijden dus dat is geen probleem. |
#4
|
|||
|
|||
De zilverkleurige is voor de achterruit verwarming
Die met zekering is voor de brandstofpomp[GTI] Bijde niets met de verlichting te maken Denk dat je een serieus probleem hebt |
#5
|
||||
|
||||
die met de zekering had ik al uitgevonden dat dat de brandstof pomp was.
maar die andere niet, maar ik heb geen achteruit verwarming meer. misschien moet ik het probleem daar ook zoeken. anders zou ik het ook niet weten, heb je nog een idee misschien. |
#6
|
|||
|
|||
Ik heb net een boek gekocht met allerlei info over de Jetta/Golf 1
Maar wat versta jij onder "oud" model dan ??? welke bouwjaren heeft die??? |
#7
|
|||
|
|||
Oud = met ronde klokken
Het centrale massa punt bij de zekeringkast[op de carroserie] ook gecontroleert? Massa draden die gesmolten zijn Zekeringkast die gaar is |
#8
|
|||
|
|||
mijn jetta heb gewoon een vierkant dash...geen tietentacho zoals dat zo mooi heet :p
Dus dat is "nieuw" model denk ik dan ??? |
#9
|
|||
|
|||
En dan heb je daar ook weer oud en nieuw in
Zit dan met name in de kabelboom en zekering kast Oud heb van die staafje en de nieuwe steek zekeringen |
#10
|
||||
|
||||
ff domme vraag: heb je die voedingskabel van de versterker op de zekeringkast aangesloten??
|
#11
|
||||
|
||||
ik heb de auto zo gekocht,maar het is 83er golf.
ze hebben er een andere motor ingebouwd 1.6 i. maar ik heb vierkante klokken met een oude type zekeringkast(staafjes). ik heb er een x sluiting in gehad en de verbrande draden vervangen. vandaar en de problemen zijn nu weer begonnen. want de hoofdstroom draad was niet gezekerd en nu wel. maar ik heb de massadraden, onder de dasch al gecheckt was goed. als ik zonder licht rij wordt de zekering wel warm,maar blijft wel heel. zonder licht rijden is s'morgens vroeg om half 7, wel een beetje lastig. |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
nee dat is mijn nieuwe hoofd voeding van de zekeringskast. want die kabel had ik nog liggen, en daar zat een goede zekering houder aan. wel mooi dat je zo scherp bent. |