|
|||
|
|||
welke polyurethane rubbers
zoals titel al aangeeft.
wie rijd met welke en wat zijn de ervaringen. ik ken ze in rood, blauw, zwart, oranje. powerflex, bonrath, super pro ik wil graag info, over wat wel wat niet, prijzen enz heb een complete set (voor en achter) gezien, zwart 159 euro. geen merk, maar dat maakt me opzich niet zo veel, veel km maak ik toch niet ik heb zelf een golf 2 vr6, met en intrax schroefset. nu zijn mn draagarm rubbers af, en ben vanplan alles maar goed te doen. wie heeft er NUTTIGE tips. onzin kan ik prima zelf verzinnen ohja de search kon ik niks mee. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
www.clausvonessen.de
Daar heb ik laatst de rode rubbers voor mijn Mk1 besteld.
|
||||
|
||||
check eens ebay.de scheelt meer dan helft zoeken onder querlenker golf 2 krijg je heel veel voor weinig (ff voorbeeldje
vorig jaar had ik een eindemper voor mijn variant, koste hier 198 ex btw en op ebay 23,50 incl.)
|
||||
|
||||
Interesante vraag idd.
Ben ook benieuwd naar de ervaringen van mensen hier en welke nuhet beste bevallen. |
|
|||
|
|||
rijd er hier niemand rond met PU rubbers???
|
|
||||
|
||||
Wat ik gelezen heb is het sowieso niet verstandig de achterste rubber van de draagarm te vervangen door een poly versie. Deze geeft niet mee in de juiste richtingen, waardoor ie scheurt.
Ook is de wegligging alleen maar slechter door deze rubber, wederom omdat ie niet in de juiste richtingen kan bewegen. Meestal wordt hiervoor een originele of een R32 rubber gebruikt.
|
||||
|
||||
Bij mijn Corrado heb ik alles laten vervangen door Powerflex rubbers. De ophanging is er ietsje steviger (lees: harder) door geworden. Ik rij nog met standaard vering, maar wel met 195/40 en 215/35 banden.
Op de snelweg rijdt het fantastisch en behoorlijk comfortabel, je kan snaarstrak door lange doordraaiers. In de stad komen (vooral nu met het waardeloze gatenkaas asfalt) putten in de weg wel aardig hard door. |