|
||||
|
||||
Vokswagen Jetta 2 USA 1.8 met airco en div opties
Volkswagen Jetta GLI
Originele Amerikaan ( met kleine plaatjes staat op kenteken ) Bouwjaar: 1991 Afgifte NL: 1992 Motor: 1.8 8V (RV --> in Europa is dat GTI) ( Alleen geknepen US Style ) Verbruik: 1 op 11 (in stad) Vermogen: 77 kW / 105 PK Transmissie: handgeschakeld Gewicht: 1020 kg Tellerstand: 135.XXX mijlen APK: t/m 06-10-2010 nieuwe APK!! Exterieur : - Rondom nieuwe knipperlichten( oranje ) en logo’s( chroom ) - Smoke koplampen (Originele zitten erbij ) - GT Achterlichten ( Originele US zitten erbij ) - Nieuwe TEC schroefset ( 250 km oud ) - Tussendemper vervanger ( origineel erbij ) - Nieuwe US kenteken uitsparing - Porsche Boxter velgen 16 inch 6J en 7J met erg goed nangkangs 165/40/16 met adapters 30 mm H&R en 15 mm FK - Allerlei Amerikaanse snufjes en onderdelen zoals : 3de remlicht, kleine platen, verlichting, startonderbreker, gegraveerde rechterbuitenspiegel - G60 velgen en wielranden ( 5 oktober komen er weer originele lijsten op!) - Nieuwe Grill - Originele achterklepspoiler! Interieur: - Volledig zachte blauw dashboard ook dashboard kastje blauw - Volledig blauw interieur (geen instapschades, scheuren of gaten)! - Allerlei Amerikaanse snufjes en onderdelen zoals :gordels, Kniebalk, mijlenteller - Airconditioning (moderne R134 systeem) wordt nog afgevuld ! - Stuurbekrachtiging - Blauw dashboard LED verlichting ( wordt nog origineel!) - Origineel GL US Stuurtje - Golfbal pookje Minpunt : - Roest bij het voorraam ( bekende plek) rest keihard Zal vast wel wat vergeten zijn, maar het meeste staat erbij! Nou voor de rest rijdt deze jetta erg lekker en heb er veel plezier mee nu ik alles heb netjes gemaakt. Ook is maand geleden nieuwe gaskabel op gekomen, omdat oud opgeknapt was ?? nieuwe vloeistoffen enz.. Maar ik verkoop de jetta, omdat ik mooie auto heb gezien die ik al een tijdje zoek. Prijs met wielen: €2900,- Prijs zonder wielen: €2300,- op 13 Inch staal Meer foto’s kan je vinden via de volgende link: http://www.flickr.com/photos/392566...57622473614020/ Voor foto’s, tekst en uitleg verwijs ik je naar mijn topic: http://www.volksforum.com/forum/sho...72&page=1&pp=20 Verdere vragen graag via PB of voeg me toe op MSN ( Frans.loeffen@wanadoo.nl) niet naar toe mailen, want is echt alleen MSN
Klik hier voor Mijn EX JETTA US Klik hier voor mijn EX 35i project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B3 project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B4 project Last edited by CleanedCordoba : 05-10-2009 at 23:08. |
|
||||
|
||||
zal vanavond lijst fixen met dingen die er allemaal aan zijn gebeurd en
wat er nog gaat gebeuren ! ( of zelf te doen evt. ) ligt eraan hoe snel je wilt zijn! ps : doe een goed bod wie weet doe ik het wel, want heb iets op het oog !
|
||||
|
||||
Recente foto's geplaatst !
Klik hier voor Mijn EX JETTA US Klik hier voor mijn EX 35i project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B3 project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B4 project Last edited by CleanedCordoba : 28-09-2009 at 23:56. |
|
||||
|
||||
avertentie en nette foto's
Advertentie aangepast en compleet nu !
|
||||
|
||||
evt. inruil 35i variant of sedan nu weer mogelijk !
omdat wagen die ik gezien heb echt niks was!
|
||||
|
||||
zo der zit weer nieuwe apk op ! t/m 6-10-2010
en prijsverlaging
|
||||
|
||||
gereserveerd t/m as zaterdag !
|