|
||||
|
||||
Onderdelen polo/golf/corrado, BBS,ABT, mistlampen,powerbox,
Ik heb hier een setje BBS RX velgen liggen 16inch, In nette staat, hebben wel aan de voorste zijde beetje stoeprandschade, maar niet echt heel erg storend. Achterzijde ook minimaal.
Velgen met banden:Voorbanden zijn op, achterbanden zijn NIEUW! 195/45/16 IK HEB DEZE VELGEN DESTIJDS NIEUW GEKOCHT BIJ DE DEALER ! Prijs: 300 euro Heb ook nog setje mistlampen van HELLA liggen,origineel MK2 in nette staat! Prijs: weggeefprijs 30 euro! Foto op aanvraag. Zijn gewoon, originele mistlampen die nog helemaal goed zijn. Heb ook nog een powerbox liggen, afkomsting van Johny van TDIsite. Kenners weten dat het geen troep boxje is. Heb er zelf 100 000km mee gereden! Bij mijn SDI gaf dit een vermogen toename van 15pk met alleen een powerbox ! en koppelwinst van 40nm ! Dit uiteraard met TESTBANK resultaat. De powerbox is afstelbaar, dus de inspuiting kun je verhogen en verlagen eventueel. Powerbox: 75 euro, plug en play ! Katalysator Golf/Corrado G60/16V, hij is in zeer goede staat en WERKT 100% Heb geen G60 meer dus mag ook weg. Prijs: 100 euro of een leuke bod! Lege katalysator heb ik ook nog voor een G60/16V Prijs: 30 euro Heb ook nog een embleemloos Grille voor een polo 6N In zeer goede staat, geen clipjes afgebroken of wat dan ook. Prijs: 15 euro Setje ABT velgen 17 inch, steek 5x100. Zaten onder mijn VR6. ZONDER BANDEN. Hebben wel wat stoeprandschade, niet krom of beschadigd, er is alleen wat lak dat er op zat af gekomen. Prijs: 200 euro of goed bod |
|
||||
|
||||
Up!
|
|
|||
|
|||
wil graag die mistlampen van je overnemen, pb je gegevens maar dan maak ik geld over
|