|
||||
|
||||
autotransport
weet iemand misschien een autotransporteur die een beetje een schappelijke prijs heeft (omg neede of omg nistelrode)?
|
||||
|
||||
Ik heb eigenlijk alleen een betaalbaar contact in Friesland...
Aanstaande zondag zullen er vast wel een paar bij je in de buurt te vinden zijn? Maar via Marktplaats moet je toch ook wel iemand kunnen vinden tussen de €0,40 en €0,60 per km?
|
|||
|
|||
Quote:
60 cent de kilometer ...niet duur |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ja, als het iets eenmaligs betreft voor een relatief korte afstand?
|
||||
|
||||
Quote:
Daar komt dan meestal ook nog een basisbedrag bij / voorrijkosten, en laad- en loskosten. En de km-teller begint te lopen vanaf het moment dat de transporteur thuis weg rijdt op weg naar de auto, en stopt pas als hij weer thuis aankomt nadat ie de auto heeft afgeleverd. Aanhangertje huren kostte me 5 tientjes, en de brandstof nog eens 30-40 euro over zo'n 200km. Voordeel is dat ik het dan allemaal lekker zelf kon doen, en zeker wist dat het goed gebeurde. Probeer dus gewoon ergens een nette trailer te regelen, en rij gewoon zelf. Wel effe zorgen dat je iemand vindt met het goede rijbewijs.
|
|||
|
|||
Quote:
trailer kost hier 35 euro per 24/h Quote:
goeie auto er voor is ook wel makkelijk |
|
||||
|
||||
das het probleem dus gaat om een afstand van 180km, en met een golf 2 mag ik geen trailer trekken, auto heeft geen apk en ziet er ook niet uit, en lekke uitlaat dus rijden is ook al geen rieele optie (als die optie al rieel was :shake
|
||||
|
||||
Quote:
Vrienden, familie, buurman? Het scheelt je uiteindelijk aardig wat geld. En als ik zie hoe voorzichtig ik heb moeten doen om mijn auto heel op en van de trailer te krijgen, en ik soms zie hoe transporteurs dat doen... neen danku.
|
||||
|
||||
40 a 60cent... Moehahahaha
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe bedoel u denk dat ik toch wel iets meer waarde op een trailer knal zonder schade dan jij |
|
|||
|
|||
Quote:
Heisterkamp rijd voor 70 cent per kilometer .... en die verklaren ze al voor gek .... gemiddelde transporter is toch wel iets duurder denk ik helemaal als een auto niet op eigen kracht op en af kan rijden Last edited by Alberto : 26-09-2009 at 12:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand anders' wagen en diesel.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het meer over die kwakzalvers die zich op Marktplaats aanbieden, en een verlaagde auto op een trailer met niet-vlakke laadbodem sleuren. Voorkant van de trailer omhoog? Plankjes voor de oprijplaten leggen? Achterkant van de auto omlaag drukken bij het oprijden? Waarom? Is toch niet mijn auto... En als je dan een beetje nette velgen hebt worden die ook nog fijn gesloopt met die klemmen van de spanbandjes. Toppie!
|
||||
|
||||
Ik heb dus in Friesland gelukkig wel een hele nette kwakzalver.... En inderdaad rekent hij wel álle km's van en naar zijn start/eind-plek, maar er zijn geen bijkomende startkosten oid. Meerijden is ook een mogelijkheid.
Transporteer ook het liefst zelf, maar heb al 2 keer een auto uit Friesland moeten laten komen (naar Rotterdam), dus dan scheelt het dat het al dicht bij zijn startplek is?! Bovendien hoefde ik geen vrije dag te nemen, hetgeen ook wel wat geld scheelt met mijn uurloon...