|
||||
|
||||
Iv0
Bij deze zal ik me ook even voorstellen..
Ik ben Ivo van Raaij. Ben 21 jaar en woon in Hintham (Den Bosch) in Noord Brabant. Even een stukje geschiedenis: M'n eerste auto was een Citroen BX Break 19 TZI Daarna heb ik een Citroen AX 1.4 GT gehad Die heb ik na een paar maanden kapot gereden op de A2: Verder heb ik nog een Peugeot 206 gehad had en rij ik ook nog een Opel Vivaro van de zaak.. Na de AX heb ik m'n motorrijbewijs gehaald en toen heb ik onderstaand scheurijzer gekocht (gelijk een foto van mij): Honda CB-1 (400cc 4 cilinder) Door Gijs besmet met het Volkswagen virus.. Ik ben sinds gisteren in het bezit van m'n eerste Vw. Een Golf Mk1 GX uit '83. Ik moet nog foto's gaan maken maar gelukkig heeft Gijs gisteren bij het ophalen van de Golf.. Last edited by Iv0 : 02-12-2007 at 11:27. |
|
||||
|
||||
hej Ivo!! Ook maar een vw'tje gekocht
Nette bak man |
|
||||
|
||||
Inderdaad, hij is om
Dit is de oude auto van Levis, die laatst te koop stond
|
||||
|
||||
Welkom, en leuke auto! Gele platen in de kofferbak?
|
|
||||
|
||||
super wagentje, zoiets moet ik ook hebben (maar dan in mindere staat )
ik zie 'm denkik wel op de minimeet van 14 december aanstaande ??? |
|
||||
|
||||
Welkom! Leuke wagen ook, alleen wel weer ff gele platen erop
|
|||
|
|||
Hele mooie mk1 ! en welkom.
|
||||
|
||||
Dank u! Dank u!
De Gele platen liggen idd achter in de kofferbak Ik laat voorlopig even de blauwe er opzitten. Hij is idd de 14de te bezichtigen op de mini-meeting! Van de week even een radio er in prutsen want zonder is toch wel erg saai.. |
|
||||
|
||||
Ivo, ga eens werken zeg...
Ik kom wel mee prutsen als je je radio in gaat bouwen
|
||||
|
||||
Hey Ivo, hoe ging de terug reis?
Geen lekke band gehad
|
||||
|
||||
@ Gijs: Hee Prutser ga zelf eens werken!! Moet nog ff een iso stekker kopen
@ Levis: Nee Gelukkig geen lekker band! Terugreis ging prima! |
|
||||
|
||||
Welkom, leuke golf!
|
|
||||
|
||||
Mooi Golfje, ziet er nog heel netjes uit!
Hoop dat ik het red de 14e ook langs te komen.
|
||||
|
||||
Update-je zie eerste Post..
Vandaag (als het goed is Radiootje inbouwen..) |
|
||||
|
||||
Maar weer eens een update-je van mijn kant!
Dingen die inmiddels gebeurt zijn: - Radio Ingebouwd - Originele Grill terug geplaatst - Oranje knipperlichten er in - Speakers voor in de deuren ingebouwd - Alarm en Centrale Vergrendeling ingebouwd (tnx to MellyVille) - Verlagingssetje gemonteerd Hier wat foto's die ik vorige week gemaakt heb. Wat ik binnenkort nog wil vervangen zijn: - Originele Hoedenplank - Speakers achterin netjes in een kistje maken en niet meer in de hoedenplank - setje corrado velgen stralen en poedercoaten - Aansteker maken Tot zo ver weer mijn update (was al meer als een half jaar geleden ) |
|
||||
|
||||
mooie foto's hoor van een mooie wagen, gril staat ook mooi! origineel he! mooi dat je hem nog hebt en dat ik hem nog zie. is toch een deel van mijn leven geweest
|
||||
|
||||
Jep, erg fijn autotje. Vandaag zijn Ivo en ik er nog mee naar Belgie geweest.
Op de achtergrond van de laatste foto staat trouwens de donor auto. Motortje (ook JB) gaan we compleet reviseren en in de Golf plaatsen, aangezien de huidige motor geen snelheidswonder meer is.
|
||||
|
||||
hoe is het hiermee?
|
||||
|
||||
Goed!
Heb er inmiddels - een originele hoedenplank in zitten - Corrado Staal onder zitten - Aansteker gemaakt Ik had nog foto's maar m'n laptop is gecrasht dus die ben ik kwijt :P Ik ga binnekort beginnen met het reviseren van een andere 1500 motor en die wil ik er in gaan leggen.. |
|
||||
|
||||
Ff een kleine update.. aangezien ivo dat niet doen
Kleine beurt uitgevoerd, remcilinders, HRC, en remslangen zijn allemaal vervangen en de Golf heeft weer een verse APK Jammergenoeg is ivo een beetje van z'n geloof gevallen, hij werkt bij een VW-dealert maar koop een Alfa 156 Sportwagen als dagelijkse auto...