|
||||
|
||||
Geblokkeer door het rdw!!!
Ik kijk altijd op het rdw wat het vermogen van een auto is, krijg ik nu deze melding
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/defaul.aspx Quote:
|
||||
|
||||
Euhm, ik zie geen fout-melding, alleen het invoer-veld?
|
||||
|
||||
Ook ik krijg de melding:
De RDW heeft u de toegang tot deze dienst ontzegd, omdat is gebleken dat u grote hoeveelheden voertuiggegevens heeft opgevraagd. Deze dienst is alleen bedoeld voor particulieren die incidenteel voertuiggegevens willen opvragen. Voor bedrijven en instellingen heeft de RDW een zakelijke variant ontwikkeld waarmee tegen betaling grote hoeveelheden gegevens opgevraagd kunnen worden. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de RDW. De RDW is wettelijk verplicht om onderscheid te maken tussen particulier en zakelijk gebruik. |
|
||||
|
||||
Dat komt omdat ik schijnbaar teveel info opgevraagd heb
|
|||
|
|||
ff RDW bellen..
|
||||
|
||||
helemaal niet, als je meer dan een aantal keer kentekengegevens oproept krijg je deze melding. Ik kreeg deze ook, de volgende dag kon ik gewoon weer gebruik maken van de site.
|
||||
|
||||
en als je nooit kentekens opvraagt dan?
ik zit nooit op de site van rdw maar krijg ook dit! De RDW heeft u de toegang tot deze dienst ontzegd, omdat is gebleken dat u grote hoeveelheden voertuiggegevens heeft opgevraagd. Deze dienst is alleen bedoeld voor particulieren die incidenteel voertuiggegevens willen opvragen. Voor bedrijven en instellingen heeft de RDW een zakelijke variant ontwikkeld waarmee tegen betaling grote hoeveelheden gegevens opgevraagd kunnen worden. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de RDW. De RDW is wettelijk verplicht om onderscheid te maken tussen particulier en zakelijk gebruik. ik heb ooit eens mijn eigen kenteken opgevraagd 1malig.. verders niet meer.. |
|
||||
|
||||
Ik zoek redelijk vaak wat op 1 a 2keer per dag. dit was de 1e vandaag :o
|
||||
|
||||
Quote:
Vreemd, misschien vertrouwen ze jou gewoon niet (zal wel een foutje in't systeem zijn, volgens mij is deze blokkade sinds deze week ingevoerd).
|
||||
|
||||
Blijf voor de gein maar een paar keer refreshen.. Dan krijg je ook die melding.
[Nerd modus] Als je de dienst te vaak gebruikt word je externe IP adres tijdelijk geblokt. Zitten er andere mensen onder hetzelfde IP adres telt hij ook de keren van hun.
|
||||
|
||||
Denk dat ze je inderdaad op je ip adres pakken, ik kijk er ook vrij regelmatig en ik ben ook geweigerd.
Proxy servertje dan maar |
|
||||
|
||||
Ik heb deze melding ook al een keertje gehad, Kon de dag erna gewoon weer er op
|
|
||||
|
||||
Ook ik kreeg vandaag dezelfde melding. Heb een mail gestuurd, ben benieuwd naar de reactie .
|
|
||||
|
||||
ook ik had deze melding spontaan vandaan, bleek m'n broertje wel redelijk vaak te kijken:P
affin, kreeg op golfcabrio.com de tip voortaan op http://www.autoweek.nl/kentekencheck.php te kijken. Geeft nog meer info ook en werkt wel gewoon Succes
|
||||
|
||||
Dank u
|
||||
|
||||
Sommige internet-providers laten al hun klanten onder 1 IP-adres werken, heb ik wel eens begrepen... Dan is zo'n IP-ban natuurlijk al eens snel bereikt?!
|
||||
|
||||
Misschien iemand al aan gedacht dat ze misschien gewoon de kraan ff stukkie dicht hebben gedraaid omdat het dataverkeer daar een beetje de spuigaten uit loopt??
|
|||
|
|||
die url van Autoweek is niet zo'n beste, de auto gegevens kloppen redelijk....... maar de technische gegevens kloppen van geen kant.
Merk VOLKSWAGEN Model 171331 GOLF GTI Kleur GROEN Brandstof benzine Aantal deuren 2 BPM € 0 REGISTRATIE Datum eerste toelating 3 januari 1980 Datum eerste tenaamstelling 3 januari 1980 MOTOR Brandstof benzine Cilinders 4 in lijn Kleppen/cilinder 2 Brandstofsysteem carburateur ---------- hehe Cilinderinhoud 1093 cc ----------- waaaahahaha Maximaal vermogen 37 kW (50 pk) bij 6000 tpm ---------- dussssssss Maximaal koppel 78 Nm bij 3000 tpm ----------- aiiiiiiii Aandrijving voor ----------- KLOPT Transmissie 4 versnellingen, handgeschakeld ---------- HUH? MATEN/GEWICHTEN Lengte 3815 mm Breedte 1610 mm Hoogte 1410 mm Wielbasis 2398 mm Draaicirkel wielen 10,3 m Gewicht 750 kg -------------- nope Laadvermogen 490 kg Aanhangermassa geremd 800 kg Aanhangermassa ongeremd 400 kg Kofferruimte 370-1100 l Tankinhoud 40 l PRESTATIES Topsnelheid 140 km/h ------- toen ik m aan het inrijden was ja Acceleratie 0-100 km/h 15,8 s ------ delen door 2,3 |
|
||||
|
||||
Nou ja goed, het is iig meer dan de site van de RDW geeft
En van m'n Jetta kloppen ze wel hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kreeg dit in juli reeds een keer te zien, toen ik ook binnen 5 minuten 5+ kentekens checkte...