![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier nieuwe achterramen liggen voor de golf 1
het gaat om ramen zonder verwarmingsdraden dus helemaal strak!! zijn in de kleuren blank/groen getint en brons getint leverbaar. blank achterraam kost 115 euro brons of groen getint komen op 125 euro. alleen op bestelling leverbaar |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Zou graag een brons getinte achterruit willen bestellen dan, zonder verwarmingsdraden. Hoor graag van je, hoe of wat te regelen. M.v.g. Thomas Heunks Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Origineel VW,of gewoon opmaat laten maken bij een glashandel....?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Wil wel even 1 bekijken kan dat Edwin.. Heb opzich wel belangstelling
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat is goed femme volgende week komen de eerste bestellingen binnen dan stuur ik je wel een pbtje kom je maar eens langs. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
orgineel zijn ze nooit geleverd en gewoon bij de glashandel bestellen gaat niet zal wel gelaagt etc moeten zijn anders knapt het glas al voordat je het in het raamrubber hebt zitten! |
|
||||
|
||||
![]() wat voor logo staat er in
onder in de hoek toch geen hoffmann-speester of heb je een afbeelding |
|
|||
|
|||
![]() Vroeger waren sommige ramen ook niet gelaagt en zaten ze ook in auto,s.
Alleen het voorraam moet toch gelaagt zijn???? Had ooit eens een Golf 1 met brons getint rondom en het voorraam bleek niet gelaagt te zijn. Daar kwam ik dus achter toen het spontaan knapte. Allemaal blokjes glas in de auto. |
|
||||
|
||||
![]() er staat in de ramen helemaal niks dat is ook de bedoeling.
mensen die intresse hebben even via bp |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bp ? pm denk ik Edwin ![]() en een achter raam is nooit gelaagd |
|
||||
|
||||
![]() Voorruit is gelaagd,de andere ruiten zijn gehard.
Gehard glas kan je gewoon opmaat laten maken.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() deze zijn gelaagt
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
een gelaagt achter raam ? |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn deze ook op te sturen?
|
|
||||
|
||||
![]() ja wil het wel verzenden, maar dan op eigen risico.
|
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=audivwfreak]orgineel zijn ze nooit geleverd QUOTE]
Zaten origineel in de Golf "N" ![]() Dit was destijds de Basis/Budget uitvoering |
|
|||
|
|||
![]() je kan ze bij de glas handel laten maken die snijden een ruit en slijpen de hoeken waarna deze word gehard in de oven en dan word het veligheids glas ik heb er ooit eens 1 laten maken met gat voor de ruitenwisser voor een golf 1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nooit geweten maar bedankt |
|
||||
|
||||
![]() up
|