#1
|
||||
|
||||
1200 een beetje helpen?
Ik vraag me af of je de prestaties van een 1200 ook een beetje kunt helpen. Het komt allemaal best leuk vooruit hoor, maar het mag altijd sneller. Ik ga er -voorlopig- geen 1600 blok in hangen, maar wie weet gebeurt dat nog eens in de toekomst. Heeft iemand snelle tips?
Arne |
#2
|
||||
|
||||
1600 is toch het 'snelste' idee, 2 uurtjes en je hebt 16pk winst
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ik ook zeggen als ik er nog een in de verkoop had liggen
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#4
|
||||
|
||||
nope...ding is gone... ingeruild op een T3..
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
Ik heb nog een 1600 blok liggen 4000 km mee gereden. Zit nog een leuke Kever omheen ook
__________________
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag |
#6
|
||||
|
||||
Kan iemand deze jongen misschien helpen ZONDER een 1600 motor aan te bieden. Volgens mij geeft hij duidelijk te kennen dat hij daar nu nog niet aan wil beginnen.
Bedankt.
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#7
|
||||
|
||||
Kijk Marco, daar heb ik wat aan.
(Aan de andere kant mag iedereen mij een 1600 aanbieden, maar er dan ook nog geld voor vragen gaat natuurlijk te ver... ) Arne (die wel een paneel achter heeft zitten met 4 bouten voor een extra snelle motorwissel) |
#8
|
||||
|
||||
tsja in mijn ogen is dit de enige manier, een 1600 motor koop je al voor rond de 200 a 300 euro.. (beetje geluk hebben) ALs je aan het tunen slaat met je 1200 gaat het je zowieso meer kosten om de zelfde prestaties te verkrijgen... is dus gewoon zonde van je geld!
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
1200 hmmm
wat dacht je van een judson! das lekker,alleen ik ben het hier wel met splitty eens gaat je altijd meer kosten!
__________________
..:: Check mijn Aircooled Website voor dope sh*t ::.. |
#10
|
||||
|
||||
Op www.keversite.nl is ook een discussie gaande over het tunen van een 1200. Misschien kan je daar nog wat wijzer worden?
|
#11
|
||||
|
||||
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
naar wat ik begrepen heb van diverse experts kan je een judson alleen op een nieuw gereviseerd blok zetten, wat de boel krijgt flink op zijn kloten, dus alles moet netjes binnen de tolleraties zitten. een ander/groter blokkie is inderdaad de goedkoopste oplossing
__________________
Pim van Loon 1960 single cab (pickup) - www.ploon.nl VW show dates & pics - www.vwshows.com |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, het plaatsen van zo'n ding zou ik zeker niet doen op een blokje met onbekende historie. Ik hou graag alle onderdelen IN de motor Arne |