|
||||
|
||||
Gezocht: Porsche naafkap C2 aluminium
Zoals de titel zegt,
Ik zoek 1 Porsche naafkapje voor in een C2 velg vervaardigd uit aluminium. Mocht iemand er nog eentje hebben liggen hoor ik dat heel graag.
|
||||
|
||||
is dat met een groot of klein logo, heb er een liggen met een klein namelijk....
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Volgens mij met groot logo, logo ligt er namelijk "ingestanst" zeg maar. Dus niet zo'n kleuren logo, die zijn volgens mij kleiner.
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Heb je een voorbeeld want ik heb kleurenlogo's liggen van me clubsports (grote logo's)
En nog 1 losse met 'klein' logo en een ring erom als je begrijpt wat ik bedoel. Beide ingestanst btw. Er zijn volgens mij wel 5-6 verschillende type's dus een voorbeeld zou wel helpen!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Volgens mij is Erik reeds voorzien via Ebay..
|
||||
|
||||
Quote:
Jens, die wat jij los hebt liggen (met die ring) komt waarschijnlijk van een setje fuchsen vandaan. Daar zitten die normaal in.