|
||||
|
||||
30 augustus - VW Outlaws "THE SHOW 2009" ~ Heerde
Binnenkort meer info over hoe en wat we dit jaar gaan doen. Maar zal in grote lijnen weer het zelfde zijn als in voorgaande jaren. Alleen dit jaar willen we er een nog groter spektakel van maken.
Hier een paar foto's van vorig jaar........ Binnenkort meer info. Meer info of vragen via de forums of via www.vwoutlaws.com
|
|||
|
|||
Ok,
da's gelijk een antwoord op mijn vraag! Ga gelijk ff mailen...
|
||||
|
||||
Ben er zeker weer bij, moesten alleen vorig jaar weer vroeg weg. Maar deze keer komen we de hele dag.....
|
||||
|
||||
ook ik ben er bij
|
|||
|
|||
is het groter als vorig jaar?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel de bedoeling... Wel hebben al een paar ideetjes om wat meer ruimte te creeëren! |
|
||||
|
||||
zal tegen die tijd eens kijken hoe de vlag er bij hangt. Ben hier nog nooit geweest, maar moet dit toch ook eens meemaken
|
||||
|
||||
Een nog groter spektakel ?? Dat is zeer zeker mogelijk: ik kom namelijk ook met de GTI
Ik vond het afgelopen jaar al erg gezellig, dus dit jaar komen we (als we alles klaar krijgen) met 3 Einser GTI's !!!! Succes met de voorbereidingen en hou ons op de hoogte Groeten, LRR
|
|||
|
|||
Was vorig jaar een hele goeie mooie meeting.....dit jaar zeker weer van de partij.
|
||||
|
||||
Nou 1 ding wat zeker is is dat Martijn met AICOOLED.NL er dit jaar zeker weer bij is en dat hij dit jaar een nog grotere stand/plek heeft voor luchtgekoeld.
|
||||
|
||||
Als het goed is ben ik hier gewoon bij!!
Met wat en hoe en met wie ... geen idee
|
||||
|
||||
Quote:
Maakt mij ook niet uit........ als je er maar bent toch????
|
||||
|
||||
Ik ben er ook
|
||||
|
||||
Ik OOKKKKKKKKK
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo is dat, de volkswagens zijn bijna allemaal verkocht sinds ik in de UK zit .. Maar goed, als ik terug ben zal dat wel vrij snel weer op peil zijn verwacht ik
|
||||
|
||||
ben er zeker weer bij dit jaar! meer ruimte zou ideaal zijn inderdaad.
|
||||
|
||||
ik ben er weer bij, hopelijk zijn er dit jaar meer krampjes aanwezig.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Genoteerd op www.vwteampg.nl
|
|
||||
|
||||
Mooie datum uitgekozen