|
||||
|
||||
chrome spuiten ?
kwam op de deze pagina terrecht
die kunnen schrome spuiten ! zal dat wat wezen ??? http://www.theartofpaint.com/ Onder de handelsnaam Future Chrome® leveren wij chroomspuitwerk op vrijwel elke ondergrond en materiaal. Door de toepassing van een chemisch proces is het mogelijk elk denkbaar voorwerp te metalliseren en te voorzien van een chroomlaag in elke gewenste kleur waarbij het de eigenschappen heeft van een 2 componentenlak qua kleurechtheid, glans en hardheid. Future Chrome® is toepasbaar op elk object. Qua materialen die verchroomd kunnen worden, kun je denken aan: MDF Glas Metaal Kunststoffen Keramiek
|
||||
|
||||
Het schijnt goed te werken. Ik heb een paar weken geleden nog een beeld(jaguar) gezien dat gespoten was in chroom en dat zag er echt fantastisch uit.
|
|
||||
|
||||
Sowhee die doen allerlei leuke dingen!
|
||||
|
||||
ja die doen inderdaad leuke dingen !
ik heb nog een setje porsche wielen liggen om te polijsten maar ik denk dat is daar maar eens ga informeren
|
||||
|
||||
ik heb mijn bedenkingen ....
was het Lenso niet die ook een set C2 had laten chroomspuiten en 3 weken later alles eraf bladerde ? zou wel een uitkomst zijn , da's zeker . |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
jesus
|
||||
|