|
||||
|
||||
Schroefset onder de Corrado
Het is tijd om de vast vering van monroe onder mijn corrado vandaan te schoppen en zou er graag een schroefsetje onder willen zetten maar aangezien ikzelf geen ervaring hiermee heb leg ik stiekem de vraag hierneer dus tegen niemand zeggen.
ik rij niet superlaag rond omdat ik anders het subframe naar zijn grootje rijd en vraag me af of een schroefset welke ik bijvoorbeeld maar 40mm omlaag zet nog enigzins comfort en goede vering heeft. En welke set. De corrado gaat echt niet veel lager dan dit dus ben benieuwd welke set hiervoor geschikt is. Het mag een goedkope set zijn maar ook een dure alleen bij een dure moet er wel natuurlijk voordeel zijn ten opzichte van een goedkope. Dus welke set of gewoon mijn vaste vering houden. |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen Spax RSX. Niet al te duur en daar zit verstelling voor de hardheid op.
|
|
||||
|
||||
Even checken bij bk customs, Iemand ervaring met die supersport setjes?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week een Supersport setje besteld voor mijn Corrado. Als hij binnen is laat ik het wel weten
|
|
||||
|
||||
ik heb een vmaxxsetje en dat stuitert best wel maar dan staat ie ook behoorlijk ver omlaag en zeker verder dan 40mm
|
|
||||
|
||||
zou ik toch voor 1 kiezen met hardheid verstelling zonder zijn ze meestal erg slap als je er niet laag mee rijd maar dat is maar net wat je zelf wilt
|
|
||||
|
||||
Op mijn 16V heb ik een supersport setje gehad. Omdat ik extreem laag reed was er niks van comfort, dus ik kan jou niet zeggen hoe dat is met 40mm.
Onder de Vr6 heb ik een in hardheid verstelbare Weitec set. Deze rijd een stuk comfortabeler hoewel ik toch nog vrij laag lig Mijn keuze is dus eerder een KW of Weitec setje...
|
||||
|
||||
Ik zal idd kiezen voor een verstelbare hardheid set anders is die of te slap of te hard.
|
|
||||
|
||||
Hoelang ben je nog van plan om de auto te rijden?
|
||||
|
||||
Ik heb er een H&R schroefset onder de Corrado en die bevalt me goed is gewoon een standaard setje dus niet in hardheid verstelbaar. En aangezien ik de Corrado sloop heb ik dat setje straks over. Ik heb ook nog een vaste set liggen zijn paarse poten orgineel vw staat er tenminste op gaat 8 cm omlaag met achter schotel verstelling die rijd ook zeer comfortabel en goed dus als je interesse hebt moet je het maar ff laten weten.
|
|||
|
|||
in volgorde van budget:
Spax rsx Kw variant 2 Bilstein PSS9 deze kits stel ja af naar eigen wens. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht deze corrado weggaan komt er een andere corrado voor in de plaats. |