|
|||
|
|||
87 Caddy mk1 Build Thread "Destination Unknown
Hallo aan allen,
Graag stel ik hier aan jullie ons projectje voor (Ons bedoel ik dus mijn schoonbroer en mezelf). Het gaat hier over een :vw: Caddy mk1 naft. Deze is misschien wel bekend voor sommigen van jullie. Deze wordt Volledig, maar dan ook volledig onder handen genomen. Zo was ze in een vorig leven: Zo hebben we haar aangekocht: |
|
|||
|
|||
ondertussen al beetje gewerkt:
Saki |
|
|||
|
|||
De waterpomp en alternator zij terug gemonteerd.
Saki |
|
|||
|
|||
aan de laadbak begonnen.
na enkele laspunten te checken toch maar besloten om de laadbak te verwijderen. achteraf blijkbaar een goede ingeving, redelijk wa punten toonden na verwijdering beginsels van roest. Saki |
|
|||
|
|||
weer een stapke verder
bestuurderskant ontdaan van rutex en nog beetje verder gedemonteerd |
|
|||
|
|||
weer heel wat werk verricht.
trommels gedemonteerd as gedemonteerd trommels voor as opgekuist en gespoten as gemonteerd trommel opgekuisen en gespoten, gemonteerd keuringsmodus To-do list Saki |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
Benzinetank opgekuist en gespoten
gestart met de carroserie te etsprimen Een nieuw oud stuur gekocht Saki |
|
||||
|
||||
lekker bezig!
hoop roest nog zeg! |
|
||||
|
||||
Nice! Hier wordt goed werk verricht!
|
||||
|
||||
Mooi project!
|
|
||||
|
||||
Grondig aangepakt! super om te zien!
Succes verder met het project..
|
||||
|
||||
hoe ga je die laadbak oplossen? want dat was een van de strakkere vloertjes die nog in omloop zijn...
|
|||
|
|||
Quote:
nieuwe laten maken, trouwens deze was op verschillende plaatsen serieus aant het roesten hoor. |
|
|||
|
|||
goed bezig. het leek altijd wel een nette caddy.? van clau geweest toch?
|
|
||||
|
||||
ik heb wel eens gehoord dat t2 vloerdelen hetzelfde of bijna hetzelfde zijn en daar zijn zat reparatiedelen voor te krijgen
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt Quote:
mja de ribbels zen net wel iets anders, toch liever zoals het originele. Vandaag laatste stukken voor de trommels binnengekomen, vant weekend kan ik dit afwerken thanks voor de commentaren. Saki |
|
||||
|
||||
Mooi project, gaat helemaal goed komen met zo'n aanpak denk ik.
|
||||
|
||||
Super ik ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
helemaal mijn ding !
ben enkel niet zo'n fan van de kleur , blijft hij in deze kleur of ... of heb ik er over gelezen komt voor de rest helemaal goed zo te zien grtz