|
||||
|
||||
Versnellingspookmechanisme door het interieur
Hallo,
Ik heb laatst in een paar tijdschriften Golf 1-tjes gezien waarbij het versnellingspook mechanisme door het interieur loopt. Weet een van jullie hoe dit heet en waar dit te koop is? Groeten Tim P.S. Ik zal nog even kijken of ik een foto ervan kan toevoegen. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja bedankt dat bedoel ik. Zijn die er ook nog van andere merken of alleen van Stroeve, want die ik gezien heb vond ik persoonlijk wat mooier. Maar ik ga zowieso even op die site rondkijken, staan wel meer interessante onderdelen op :P
Hoe noemen ze die poken eigenlijk, i.v.m het opzoeken op internet. Groeten Tim |
|
||||
|
||||
vw motorsport heeft ze vroeger ook geleverd
Maar daar betaal je ook na..
|
||||
|
||||
Ik heb pas geleden in een kever bij franky's ook zoiets zien staan misschien dat je hun eens kan bellen
|
||||
|
||||
Thanx voor de info. Hebben ze van franky's ook een site?
|
|
||||
|
||||
of je mailt Jeroen Dik ff. Die heeft die schakelmechanismes ook wel al gebruikt dacht ik.
www.jdengineering.nl Grtz.............. LRR Ben btw wel bang dat je dan nog wel meer moet aanpassen als alleen de pook, maar dit weet ik niet zeker.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ge;oof iets van short of quick shift! je kan het in DLD ook krijgen, en is daar iets goedkoper dan in NL....
|
||||
|
||||
Die van stroeve is kwalitatief beter dan die van VWM..Verder zijn er niet veel die zoiets hebben..MAW niemand.. en er hangt een prijskaartje aan...wil je denk ik niet weten..
|
||||
|
||||
MAW met 600 euro ben je er nog niet...
|
||||
|
||||
Hmm bedankt allemaal, ik ga wel ff zoeken met deze gegevens. Ik laat het wel weten als ik aan zo'n projectje begin
Groeten Tim |
|
||||
|
||||
http://www.cae-automobiltechnik.de/
http://www.slstuning.de/ En volgens mij hebben ze ze bij k-tech ook. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik kan een replica van de VWM leveren.........
Op een aantal punten verbeterd...... Geheel gelager...... Prijs rond de 300 euro .....zonder kabels......en voetje Zal ff een foto maken
|
|||
|
|||
VW Racing schakelmechanisme in mijn golf 4 project. |
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit zo met dat carbon enzo. Heb je meer info over de auto (techische specs) ?
|
|||
|
|||
Ik weet niet of ik hiermee zondig tegen de forumregels ivm verkoop, anders verwijder ik de post met plezier. De CAE shifters kunnen alvast via mij worden aangekocht (verdeel ze) .... Voor meer info kan je me vrijblijvend mailen op workz@pandora.be Prijzen staan op de site http://www.cae-automobiltechnik.de/ Staat ook in mijn wagen btw...
Groeten... Last edited by workz : 22-03-2005 at 15:12. |
|
||||
|
||||
@ Oldschool lover: Ik ben benieuwd naar de foto! Tevens interessante prijs.
@ Roka: Inderdaad mooi projectje. Trouwens op die site van VW Motorsport zelf kan ik niet echt een productensite vinden voor een Golf 1 of leveren zij hier niets meer voor? @ Workz: Ik heb al op hun site gekeken, alleen beetje jammer dat die man ze eigenlijk alleen aan wedstrijdrijders wil verkopen. En de prijs vind ik zelf een beetje aan de hoge kant liggen. Bevalt me die prijs van 300 euro :P Hoe is eigenlijk precies de werking? 1 kabel zorgt ervoor dat de schakelas naar rechts en links beweegt? En 1 kabel zorgt ervoor dat de schakelas naar voor of naar achter beweegt? En schakelt hij strak of valt dat nog wel mee? Groeten Tim |
|
||||
|
||||
Quote:
Peter, Heb je die destijds uit je mkII G60 gehaald, of een nieuwe aangeschaft? Mvg, Pieter