|
|||
|
|||
Vraagske deurrubbers
Ik zit met een vraagske.
Ik heb van het weekend gemerkt dat de rubbers van de binnenslagen (heb ik ondertussen gevonden) er door zijn en die wat onder de sierstrip zit. Nu vroeg ik me af of deze vast zit aan de sierstrip of zit deze er los onder en weet iemand hier de bestelnummer van?? Kheb de rubber aangeduid met een pijl
|
|||
|
|||
die rubber maakt deel uit van de rubbers die in de dakgoot lopen. Bestaat uit 1 stuk van vanvoor aan de gardebou tot achteraan aan de kofferklep.
Een jaar of 6 geleden kostten deze iets van een €100-€125/st als ik het me goed herinner. |
|
||||
|
||||
en nu zijn ze niet meer te leveren,
dat worde de sloop afstruinen en een golf pakken met de minste kilometers ;D
|
||||
|
||||
Heb begin dit jaar nog gevraagd bij de dealer en toen waren ze €150,- p/st. Maar als ze er nu al niet meer zijn, dan wordt het zoeken!! Succes
|
|||
|
|||
Een andere vraag over deze rubbers: Wat is de beste manier om deze te demonteren en te plaatsen?
Gr. Michel |
|
|||
|
|||
Achteraan beginnen, kun je ze zo lostrekken. Zit met een aluminium strip geklemd.. Niet bang zijn dat je m sloopt, die achterkant klemt behoorlijk, en daarna kan je ze met beleid lostrekken