|
|||
|
|||
30 augustus - VAG Nation 1st Edition ~ Dendermonde (B)
|
|
|||
|
|||
inkom vragen aan bezoekers op een meeting die voor de eerste keer georganiseerd wordt?
Ook gedacht aan bezoekers parking? ik hoop dat tuf-tuf en aveve hun poorten open zetten anders gaat het daar leuk worden.. suc6... Last edited by cabby tdi : 24-08-2009 at 11:04. |
|
|||
|
|||
op nog geen 50m verder is er buurtslagers, met een hele grote parking die vrij is
en we houden de prijzen bewust laag, maar hoeven er ook onze broek niet aan te scheuren... |
|
|||
|
|||
buiten zjerom zie ik geen sponsors op de flyer? had colba geen interesse, R&WS, Thoen, Robert racing, LE cars, die flipper er rechtover met z'n velgen... er zijn andere geschikte locaties die bijna geen locatie investering vragen... Heb ooit nog gevraagd om een meeting te houden aan de thijssluis. is perfect af te zetten gemakkelijk te vinden en net naast het water. aan de sluis zelf plaats genoeg om podium te zetten. Alleen is het echter niet te redden, en de keuze aan medewerkers heb ik toen verkeerd gemaakt. Later in baasrode wel enkele geslaagde meetings op poten gezet naast het water.
Ik weet dat het veel moeite kost en een procces is van vallen en opstaan. elke meeting leer je wat bij... |
|
|||
|
|||
|