![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zet hier voor een maat van me een vw caddy 1 te koop:
Bij deze verkoop ik mijn caddy die nog steeds ingeschreven is en waar ik al enkele jaren veel plezier aan heb.Omwille van plaatsgebrek moet deze nu plaats maken voor een ander project.Natuurlijk heb ik tijdens de voorbije jaren ook vele kosten gemaakt om er optimaal van te kunnen genieten!! Beschrijving: Heel nette caddy anders,mechanisch in orde en enkele jaren terug herspoten door vorige eigenaar. -bwj:85 -interieur volledig vernieuwd,zowel stoelen als binnenhemel(NIEUWSTAAT) -Volledig nieuwe remmen rondom. -Uitlaat ook volledig vernieuwd. -Alsook de ophangingsgewrichten en stuurrotulles. -Distributieriem ook vervangen en onderhoud heeft hem ook net gehad. -bodem ook behandeld tegen roest. -... Heb dus ook alle facturen van reeds aangekochte onderdelen in mijn bezit. Prijs is inclusief de rm velgen waarvan de boorden gepolierd zijn en met nieuwe boutjes plus 4 michelin banden 195/50/15 in heel goede staat. Kan ook verlaagd worden vooraan als achteraan zonder enkel probleem. Wordt pas gekeurd na voorschot! Voor de rest spreken de foto's voor zich denk ik! Vraagprijs 7000euro Moesten er nog verdere vragen zijn,dan beantwoordt ik die graag via mail enkel 's avonds of anders enkel overdag via gsm:0032/471.31.00.33. Te bezichtigen in België na afspraak http://www.kapaza.be/Autos/Volkswag...dy_pick_up.html Last edited by sebbe : 15-09-2009 at 21:20. |