![]() |
|
||||
|
||||
![]() zou het mogelijk zijn om een golf 4 stuur op de golf 3 te monteren?
of past dit niet met de naaf? groetjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik weet wel dat het met een stuur van een golf4 cabrio zo past, omdat die een golf3 naaf heeft. En dan heb je wel het uiterlijk van de golf4
|
||||
|
||||
![]() Klopt inderdaad wat gti-pirelli zegt, stuur van een golf 4 cabrio past wel, stuur van een gewone golf 4 niet.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() golf 4 past volgens mij ook wel maar dan moet je de sleepring aan de achterkant infrezen ook gedaan bij een a3 stuur
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij het lezen van dit alles komt de volgende vraag in mij op... Hoe zit het met de airbag... is de airbag van een golf 4 aan te sluiten op de aanwezige aansluitingen van de golf 3 of wat moet er zoal gebeuren...
|
||||
|
||||
![]() Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven want heb nog geen golf 4 airbag eraf gehad.
Ik weet wel dat de aansluiting van een golf3 en golf4 cabrio gelijk zijn. De stekkers die in de airbag gaat is gelijk en ook de sleepring. Een audi a4 (1997)heeft precies dezelfde aansluiting op de airbag dus dat past op een golf 3 stuur. Alleen past die airbag natuurlijk niet in het stuur van de golf3. De sleepring van een audi dat is een kastje die los achter het stuur zit dus dat past nooit.(van een a4) Wil hiermee zeggen dat de sleepring het belangrijkste probleem is. ik denk dat je gewoon het beste een stuur van een golf4 cabrio kunt nemen want dan zijn alle waardes die gemeten worden van weerstand enz gelijk. Als je dan een ongeluk krijgt weet je zeker dat hij er ook uit komt ![]()
|
||||
|
||||
![]() je kunt je eigen sleepring zo in hetstuur van die a3 vrezen ff een malletje maken van je eigen stuur en de gaten erin frezen zelf ook gedaan ik zoek alleen nog een airbag. en die zijn van een a3 wel duur (3 spaak leer) omdat deze tot 2002 passen op alle audi's.
|
||||
|
||||
![]() ik heb geen airbag in mijn golf 3 stuur zitten!
dan sluit ik de airbag van golf 4 stuur gewoon niet aan moet het dan nog een golf 4 carbrio stuur zijn? of past dan een gewoon golf 4 stuur ook |
|
||||
|
||||
![]() als je een gewoon 4 spakig stuur neemt van golf 4, dat past wel op de naaf van golf 3
maar de achterkant van dat stuur is zo groot dat die bijna over het contactslot zit hadden hier in de garage dus zo een golf 3 gti gekocht (met golf 4 stuur) , is het eerste dat er toen uitgegooid is |
|
||||
|
||||
![]() yup dat klopt die van de audi sluit wel perfect aan en kun je ook wel losse kapje voor kopen op ebay.de wel de duitse pakken.