Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-08-2009, 19:38
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default doorlassen

ik ben met me golf 1 aan het lassen en onder de motorkap alles aan het strak maken, maar nu zit ik met de vraag of ik de aansluiting waar de veerpoten inzitten naar de carroserie ook niet beter kan doorlassen ivm scheuren, ik bouw er een 16v met hoop ik 200pk.

iemand ervaring?
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #2  
Old 02-08-2009, 11:13
JVH JVH is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2007
Posts: 180
Default

ik heb dit bij de mijne ook gedaan maar nog niet met gereden dus of het beter is?
door structuur verandering van het materiaal is de kans dat hij naast de las gaat scheuren dus beter is een stukje lassen en dan een stukje niet of het geheel met cu/si 3 te lassen dit is eigelijk meer hardsolderen met een mig/mag apparaart
mvg JVH
Reply With Quote
  #3  
Old 02-08-2009, 11:36
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

het gaat mij er om dat ik onder de kap dus ook alles glad krijg ik ben bang dat de lak gaat scheuren op de plek van de aansluiting, en een stukje lassen lijkt ook niet netjes of alles of niet lijkt mij. en testrijden gaat niet echt lukken er zit geen boutje meer in de auto alleen nog de handremhandel





__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo

Last edited by indewarre : 02-08-2009 at 11:50.
Reply With Quote
  #4  
Old 02-08-2009, 11:54
JVH JVH is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2007
Posts: 180
Default

cu/si3 zou ik dan zeggen dit kan je ook zelf doen als je een mig/mag apparaat hebt.
dit heb je nodig:rol lasdraad cu/si3
kunstof binnenliner
gas argon dus geen menggas
en wat proef plaatjes om heb aftestellen en wat op te oefenen want het last niet super netjes maar is wel gemakelijk aftewerken
Reply With Quote
  #5  
Old 03-08-2009, 20:35
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

de meeste golfjes die onder de kap alles strak hebben zijn niet doorgelast ik ben een beetje huiverig dat de lak op dit punt gaat scheuren graag iemand met ervaring
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum