|
||||
|
||||
Rem en brandstofleidingen door het interieur?
Ik ben in het bezit van een type 1 welke ik kaal heb gekocht van bj '77 met een chassinr 177...
Ik weet dat bij dit type de remleidingen door het interieur liepen, geldt dit ook voor de brandstofleidingen? Heeft iemand voor mij een foto waarop het verloop van de rem en brandstofleidingen goed te zien is, zodat ik deze op die manier kan leggen en aansluiten?
|
||||
|
||||
de brandstof leidingen komen onder de auto door, alleen de remleidingen lopen via de binnenzijde.
|
|
|||
|
|||
Is bij mijn 78er ook
Zitten onder beugels die rubbers vast houden waar de leiding in zit[brandstof] De remleidingen zitten links en rechts door een gat en afgedicht met een rubber |
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat zo? Ik heb een cabrio en volgens mij lopen deze toch echt onder de auto door.
|
||||
|
||||
bij mijn 79er gti liepen de remleidingen ook nog door het interieur (vanaf 1980 is dat veranderd naar onder de auto bij mijn weten)
brandstofleiding heeft altijd onder de auto doorgelopen (ieder bouwjaar golf 1) |
|
||||
|
||||
OK, bedankt voor de reacties! Ik weet nu in elk geval zeker dat de brandstof onderlangs gaat en de remleidingen binnendoor.
Er zitten op mijn bodemplaat helemaal geen beugels meer voor de montage van de brandstofleidingen, vandaar dat ik twijfelde of dat deze ook binnendoor zouden moeten lopen... Niemand die een duidelijke foto heeft van hoe de remleidingen lopen door het interieur?
|
|||
|
|||
Ze lopen links en rechts langs de dorpels
Bij mijn GTI zit halverwege de remdrukbegrenzer[zijn 4 stukken remleiding] |
|
||||
|
||||
Quote:
En gaan dan in het verticale gedeelte vlak achter de voorstoelen weer naar buiten?
|
|||
|
|||
Waar de achterbank begint
|
|
||||
|
||||
OK, bedankt. Ik ga verder zoeken naar een duidelijke foto voor de juiste loop, gaat goed komen
|
|||
|
|||
Kom even langs of geef even je telnr. [stuur ik er een paar via MMS
|
|
||||
|
||||
MMS, was da? :-) Heb een Nokia 6021 van m'n werk, bellen en smsen kan die...
Ik zal het onthouden als ik niks bijzonders vind, van Spijkenisse naar Dussen is nog geen uur rijden. Bedankt voor het aanbod!
|
|||
|
|||
MMs=foto's versturen
|
|
||||
|
||||
Ja sorry, dat weet ik dan nog wel...
Vanwege de "basic" telefoon van m'n werk zijn deze moderne communicatiemiddelen helaas onmogelijk...
|
|||
|
|||
Heb nu het fototoestel van m'n zwager
Maak er straks wel een paar |
|
||||
|
||||
Leuk! Zet je ze hier op het forum, of zal ik je mijn email adres even doorsturen?
|
|||
|
|||
Heb ze gemaakt maar nog niet op PC
Zal morgen zijn,dan stuur ik ze wel met PM[of zet ze hiet neer] |
|
||||
|
||||