|
|||
|
|||
Middenarmsteun Golf Mk1
Op marktplaats staat een golfje met middenarmsteun. Het lijkt niet zo'n simpel universeel plastic ding te zijn...
Kent iemand deze en of het wat is en hoe je eraan kan komen? Andere goede tips voor een fijne stevige (liefst verstelbare) armsteun? |
|
|||
|
|||
Heb even contact gehad met de verkoper van die auto. De steun is aan het frame van de stoel vastgelast, en is wel verstelbaar.
|
|
||||
|
||||
Oke maar moet je dan dus die armsteun zelf aan het frame van de stoel vastlassen?
|
|||
|
|||
Geen idee, mijn vraag is meer of iemand dit vaker heeft gezien en waar je het kan halen, of dat het een individueel knutselwerkje van iemand moet zijn geweest
|
|
||||
|
||||
Oh het hele golfje staat op marktplaats!
Dacht dat hij die armsteunen op marktplaats verkocht Kan het geen armsteun uit een audi 100 ofzo zijn? Die dingen had dat wel in die tijd.
|
||||
|
||||
klinkt misschien raar, maar hij lijkt wel uit een touringcar te komen..
|
||||
|
||||
Is het niet zo'n armsteun van Kamei?
Op e-bay worden ze volop aangeboden. Jan
|
||||
|
||||
Nee op die Kamei lijkt hij niet, de vorm is compleet anders.
Is het geen armsteun van een oud type T3 bus? Op ebay is er ook niets van te vinden wat er op lijkt dus grote kans dat je het niet zo ergens kan kopen.
|
|||
|
|||
Dat is wel chill zo'n ding! Wat is er mis met zo'n aftermarket middenarmsteun trouwens? (n00b op aftermarket middenarmsteunen!)
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een tijd gezocht naar iets goeds voor m'n Golf 1 Cabrio. Uiteindelijk ben ik zelf aan de knutsel gegaan. Heb een simpele, goedkope armsteun op Ebay.de gekocht en een stukje kunstleer (20x40cm) in Hellbeige. De armsteun zit op de middentunnel gemonteerd en is in hoogte verstelbaar (geschroefd). Je kan hem niet naar achteren klappen, maar in mijn geval zit hij precies goed en ik heb er erg veel plezier van. Onderstaand een paar plaatjes.
|
||||
|
||||
Zo ziet het er idd erg netjes uit!
|
||||
|
||||
Begon opeens aan mezelf te twijfelen, de armsteun kan dus wel omhoog (zie plaatjes). Ik doe dit alleen nooit, maar het kan dus wel. Ik ben zelf erg happy met de combinatie armsteun en leren pookhoes. Alles in de kleur van de leren bekleding (erg chique vind ik).
|
||||
|
||||
Kan je ook nog een foto maken van hoe het bevestigd zit aan de bodem?
Zit het geschroefd in je bodemplaat?
|
||||
|
||||
Hij zit inderdaad geschroefd in de bodemplaat. Ik heb de onderste delen haaks omgebogen, zodat ze netjes op de bodemplaat staan. Het is een beetje fröbelen, maar je kan het zo bevestigen dat de draaiknoppen van de stoelen er niet tegenaan komen, als je ze naar voren/achteren schuift.
Gert VW Golf I Cabrio, 1.8 GLi, 1980 (current) VW Golf II, 1.6 CL Pasadena, 1992 (current) VW Golf II, 1.8 GTi, 1984 (history) VW Golf I, 1.6 GLS, 1978 (history) Last edited by Mk2Pasadena : 12-11-2009 at 21:15. |
|
||||
|
||||
Goeie foto's, dankje Top!